Mirki i Mirabelki, przestrzegam Was przed biurem GRECOS!!!
Wykupiłem z żoną u nich wakacje w Grecji. Po wylądowaniu na lotnisku okazało się że w hotelu za który zapłaciliśmy nie ma miejsca i zostaniemy przewiezieni w całkiem inny region i do innego hotelu, który nie spełniał warunków umowy. Po opisaniu wszystkiego na funpageu firmy zostałem zablokowany
yakuza1987 z- #
- #
- #
- #
- #
- 183
- Odpowiedz
Komentarze (183)
najlepsze
1) Na 100% w umowie jest zapis, który mówi o tym, że jeśli z powodów niezależnych od biura nie będzie możliwe świadczenie usług zagwarantowanych umową, klient otrzyma zwrot kosztów, lub inną usługę o takim samym lub lepszym standardzie. Z tego co widzę otrzymałeś i jedno i drugie, szczęściarzu.
2) Facebook, to nie miejsce na reklamacje. Nie dziwię się, że pousuwali Twoje posty, w ten sposób próbujesz szargać dobre imię firmy.
Podaj może więcej szczegółów, tzn namiar na hotel, który miał być i który dostaliście ...
OK, widzę - ten obiecany 7.8 wg Booking.com
Tego drugiego nie mogę na 100% wyszukać bo jest niby jakiś i on 8.6 nota. A zatem wygląda nawet jakby lepiej ...
@kwarc87: A to akurat standard w całej branży.