BMW w porownaniu do Toyoty, to jest faktycznie przepasc, ale patrzmy ze chodzi o rynek Amerykanski. Tam Toyoty sa tansze niz u nas w PL, a BMW maja importowane (procz X'ów). U nas clo zabija japonskie auta. Z wlasnego doswiadzenia, moge sie wypowiedziec. Kiedys mialem Mitsubishi Carisme z '98 z silnikiem GDI, w ciagu 6msc te auto pochlonelo mnie dosc duzo cebulionow. Obecnie mam BMW e36 z '95 (wczesniej e30 z '91),
@crimi Cumplu porównujesz japońskiego eksperymentalnego papierowego trupa (mitsubishi robi gownosamochody za grosze) z zajechana ale solidną niemiecką konstrukcją?
Co do artykułu to nikt też na trwałość BMW w USA nie narzeka, tylko zwyczajnie roboczogodzina w ASO BMW to 150 - 200% roboczogodziny w ASO Toyoty/Mitsubishi, do tego same części też są droższe. Inny jest koszt wymiany hamulców w trzylitrowej serii trzy, a inny w Aurisie Hybrid. Głupi komplet opon do takiego
Komentarze (8)
najlepsze
Z wlasnego doswiadzenia, moge sie wypowiedziec. Kiedys mialem Mitsubishi Carisme z '98 z silnikiem GDI, w ciagu 6msc te auto pochlonelo mnie dosc duzo cebulionow. Obecnie mam BMW e36 z '95 (wczesniej e30 z '91),
Co do artykułu to nikt też na trwałość BMW w USA nie narzeka, tylko zwyczajnie roboczogodzina w ASO BMW to 150 - 200% roboczogodziny w ASO Toyoty/Mitsubishi, do tego same części też są droższe. Inny jest koszt wymiany hamulców w trzylitrowej serii trzy, a inny w Aurisie Hybrid.
Głupi komplet opon do takiego