@dzbanek123: I co z tego że do Zwardonia jest droga, skoro odcinek Milówka-Przybędza nadal nie istnieje... a wiadomo, że przepustowość jest taka, jak najgorszy fragment.
@Kotaro: Nie narzekaj mogło być disco polo. A tak na poważnie. Bardzo mi się podobają takie konstrukcje, ale za chiny nie widzę żadnych ekranów. Co za straszny błąd....(ʘ‿ʘ)
@Dobry05: przejedź się autostradą w Niemczech. Zobaczysz, jaka tam bieda w toaletach i syf na parkingach. Fakt, że to bliżej Karlsruhe bo pod Berlinem jest znacznie lepiej, ale nie ma co przesadzać i uogólniać. ja to tylko czekam na poszerzenie A2 w okolicach Poznania i budowę conajmniej pada awaryjnego na całej długości A4 z Wrocławia do Krzywej. i skończenie S8 do Warszawy. I budowę A17 z Olszyny do Krzywej. I
ta... ja ostatnio jadąc do Karlsruhe zdziwiłem się, gdy na niemieckiej autostradzie były koleiny. Dokładnie to między węzłem Norymberga południe a Schwabach. a potem przestały mi przeszkadzać.
Największa jedna różnica leży w cenie, możemy tylko pomarzyc.
@lukaszka: To chyba zależy już od odcinka: w końcu w Polsce ponad połowa autostrad (tj. ok. 850km) i wszystkie drogi ekspresowe (1820km) są bezpłatne dla osobówek.
wygląda ciekawie, ale nasuwa mi się pytanie: dlaczego grzbietem góry? przecież po obu stronach jest dolina, czy nie byłoby to ekonomiczniejsze-rozsądniejsze rozwiązanie, oczywiście ich kasa ich sprawa.
@realist84: Bo drogi ekspresowe i autostrady mają odpowiednie wymogi co do ostrości zakrętów, nachylenia itp. Poza tym trasa powinna być jak najkrótsza.
Widocznie wyszło na to, że wiadukt najbardziej się opłacał.
Komentarze (64)
najlepsze
@lukaszka: To chyba zależy już od odcinka: w końcu w Polsce ponad połowa autostrad (tj. ok. 850km) i wszystkie drogi ekspresowe (1820km) są bezpłatne dla osobówek.
Komentarz usunięty przez moderatora
przecież po obu stronach jest dolina, czy nie byłoby to ekonomiczniejsze-rozsądniejsze rozwiązanie,
oczywiście ich kasa ich sprawa.
Widocznie wyszło na to, że wiadukt najbardziej się opłacał.