Koniec reklam "leczniczych" suplementów
Może nie ideał ale krok w dobrą stronę - w stronę regulacji i kontroli tego rynku. W reklamach suplementów nie będzie można mówić, że leczą. Rynek suplementów wysysa z kieszeni Polaków kilka mld PLN rocznie. Może dzięki temu Polacy wydadzą swoje pieniądze na coś co rzeczywiście pomoże ich zdrowiu?
Sierkovitz z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 130
- Odpowiedz
Komentarze (130)
najlepsze
W nowym rządzie może jeszcze dojść woda z Lichenia.
Ja wyregulowałem na tyle, że przestałem słuchać Trójki (czyli de facto radia w ogóle) bo mnie świądy odbytu nie interesowały. Widocznie innym to tak nie przeszkadzało, bo jakby wszyscy wyłączyli radia to by się biura marketingu zastanowiły.
Teraz mamy sytuacje patologiczną. Prawo zakazuje kłamać w reklamie. Obywatel może oczekiwać że skoro prawo nie pozwala kłamać to nie zostanie okłamany.
Sam jestem liberałem ale liberalizm nie oznacza anarchizmu... zakaz okłamywania ludzi to dość podstawowa regulacja i taką chyba nawet Korwin dopuszcza.
Chociaż tu się mogę mylić bo nie jestem korwinologiem.