Koniec reklam "leczniczych" suplementów
Może nie ideał ale krok w dobrą stronę - w stronę regulacji i kontroli tego rynku. W reklamach suplementów nie będzie można mówić, że leczą. Rynek suplementów wysysa z kieszeni Polaków kilka mld PLN rocznie. Może dzięki temu Polacy wydadzą swoje pieniądze na coś co rzeczywiście pomoże ich zdrowiu?
Sierkovitz z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 130
Komentarze (130)
najlepsze
Mamusia kupi syropek napotny lipomal bo maluszek cierpi, mamusia kupi wzrostan bo synek ma 1.10cm a kolega juz prawie 2m... eh.
... Szampony "lecznicze" na "wypadanie" wlosow w czarnej/bialej/srebrnej tubie to tez ich wynalazek. Tylko debil pomysli ze na
A więc warto pamiętać że jak kupujecie lek na receptę to wcale nie oznacza że nie jest to identyczny (lub bardzo podobny) suplement diety.
Problem z suplami jest taki że nie trzeba udowadniać że one na cokolwiek pomagają.
Załadują CI tam 0,5 grama startych na pył gwoździ i napiszą że zawiera uderzeniową dawkę żelaza.
I technicznie będą mieli racje. I to im wolno zrobić. Natomiast nie wolno im powiedzieć że to leczy.
Już chyba lepiej jakby musieli pokazywać w takich reklamach czytelną informację, że produkt jest suplementem diety i co to oznacza.
I myślicie, że przez to znikną te wszystkie reklamy? Wątpliwe, te cwaniaki na pewno znajdą jakiś sposób aby nie powiedzieć wprost, że ich suplementy leczą ale żeby to wyglądało, że jednak działają ;)