Sytuacja mojej siostry z telefonem samsung
Witam chciałam przestrzec osoby chcące kupić telefon Samsung s4 Active.
Pierwszy raz oddałam telefon do serwisu na ulicy Piotrkowskiej 147 w Łodzi, z powodu niedziałającego buzera i głośnika, samoczynnego wyłączania się oraz zawieszania się systemu.
Po czym dostałam po około tygodniu odpowiedź, przyszłam po telefon, a pani podała mi karteczkę z treścią: "zwrot bez czynności serwisowych, urządzenie nie pochodzi z oficjalnej dystrybucji producenta. Reklamację prosimy zgłosić do sprzedawcy." Sądząc, że telefon może być nieoryginalny napisałam na mail podany na stronie oficjalnej polskiego Samsunga, napisałam jaka mnie sytuacja spotkała, podałam numer IMEI mojego telefonu: 358194055268857, model: GT-I9295, zakupiony 05.052014r.
Dowiedziałam się od p. Bartosza Olbrysia, iż mam prawo oddania telefonu do naprawy, ponieważ telefon pochodzi z oficjalnej dystrybucji, przeznaczonej do sprzedaży na rynku włoskim. Z tą informacją poszłam ponownie do serwisu w Łodzi przeniesionego w tym momencie na ulicę Jaracza 15. Po czym zostałam odesłana z identyczną wiadomością jak za pierwszym razem. Ponownie zadzwoniłam do konsultanta.
Rozmawiałam z p. Beatą Stożek o godzinie 9:50 dnia 24.06.2015r., która potwierdziła poprawność słów z maila od p. Olbrysia. Telefon jest mi niezbędny, ponieważ często się z niego uczę, pobieram pliki oraz wiele innych niezbędnych w codziennym życiu rzeczy. Jest mi niezmiernie przykro, iż tak renomowana firma jak Państwa dopuszcza do takich sytuacji, że klient zniechęca się do ponownego zakupu sprzętu tej marki. Chodząc specjalnie do serwisów, piszcząc maile, dowiadując się o możliwościach oddania telefonu do naprawy, który wciąż jest na gwarancji- straciłam mnóstwo czasu.
Dowiedziałam się że przez to iż mój telefon jest przeznaczony do sprzedaży na rynku włoskim nie podlega pełnoprawnej gwarancji w naszym kraju oraz nie posiadają oprogramowania do telefonu swojej marki by przeinstalować system w razie takich usterek jakie mi się przydarzyły.
Zostałam więc zostawiona bez pomocy od firmy Samsung, pomimo wielu starań i maili, które wysłałam oraz rozmów telefonicznych. Nie polecam w takim razie prób oddawania telefonów na gwarancję, ponieważ jak z mojego przypadku widać, klient nie jest traktowany poważnie.
Komentarze (14)
najlepsze
Chciało się oszczędzić parę pisiongroszy na modelu z innego rynku, i tak to właśnie wygląda.
Gwarancja większości firm działa tylko w kraju, gdzie się go kupiło - to nie Samsung takie coś ma, a z 99% firm
@Daktyl-Allegrowy-Motyl: nie. Jest to serwis swiadczacy uslugi na okreslonych warunkach dla firmy samsung. To jest wielka roznica, bo zaleznie od warunkow serwis musi naprawiac telefony z poza polski albo i nie. Jeslibys wyslal do samsunga telefon to oni musieliby wyslac do serwisu ktory im go naprawi. Do zlego serwisu wyslales po prostu.
A nie jakiś wyrób telefonopodobny od producenta mikrofalówek