Witam serdecznie wszystkich!
Niedawno stworzyłem grę mobilna na iOS i Android o nazwie Astro Run, w moim mniemaniu oczywiście świetna gierka :)
Jednak jako że jestem niezależnym programistą/hobbistą gier mobilnych nie miałem kasy na jej promocję więc nie odniosła jakiegokolwiek sukcesu (nie jestem marketingowym specjalistą).
JEDNAK! Wziąłem udział w konkursie pod nazwą Unsung Heroes stworzonym przez Spil Games i moja gra dostała się do finałów!
Jest jedną z 22 gier wybranych z pośród 300 która przeszła dalej.
Super co nie ? No tak. Ale nie pisze tylko żeby się pochwalić tu potrzebuje waszej pomocy :)
Aktualny etap konkursu polega na zbieraniu głosów na najlepszą grę z wybranych 22. I jeżeli mielibyście na tyle ochoty by oddać głoś oczywiście na najlepszą grę (Astro Run :)) głosować można na bardzo znanym portalu społeczności gier mobilnych Pocket Gammer :
//www.pocketgamer.co.uk/unsung-heroes.asp
Grę można pobrać oczywiście za DARMO tu :
Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.simbite.astro.google
iOS
https://itunes.apple.com/us/app/astro-run/id915689933
Jeżeli pomoglibyście polskiemu koledze byłbym niezmiernie wdzięczny.
Może napiszę trochę o samej grze:
Była sobie rakieta kosmiczna i krowa. Jednak pewnego strasznego dnia przyleciały wredne kosmity i zabrały krówkę straszliwym niebieskawym światłem w górę! Okropność! I wtedy do akcji wchodzisz TY! Musisz uratować swoją kochaną krowę z rąk kosmitów.
Sterując rakietą musisz omijać asteroidy, lasery, wykonywać misje i zbierać gwiazdki. Dzięki tym ostatnim możesz kupować ulepszenia a nawet pomalować swoją rakietę! NIESAMOWITE można pomalować swoją rakietę ?! TAK! :)
kilka screenów z gry:
Byłbym również bardzo szczęśliwy gdybym usłyszał od was co sądzicie o tej grze. Co można w niej poprawić ? Co jest dobre/złe ? co wkurza a co cieszy?
Dzięki wielkie za uwagę !
Chcesz pomóc mi jeszcze bardziej? Powiedz o tym swoim znajomym/rodzinie/psu/kotu a będę niezmiernie wdzięczny!
Dzięki !
Komentarze (224)
najlepsze
Ogolnie troche zebów zjadlem na androdzie i powiem Ci ze teraz jest ciezko z czym kolwiek sie przebic w google paly - patrzac na statystyki pobran Twoich gier - ktore wrzucone na markiet zostaly prawie rok temu, to az sie wierzyc nie chce - 500 pobran. Smutno sie robi ze tyle pracy, a google
Sciagnalem i niestety uwazam ze slabo. Malo wciagajace, muzyka jest irytujaca na maksa, a samo sterowanie jest czesto nieresponsywne (rakieta czesto nie reaguje na zmiany kierunku po dluzszym locie w jedna strone, IOS, Ip 5s).
1) Oczywiscie ze powinno miec znaczenie. Jest to serwis spolecznosciowy, budowany przez uzytkownikow - jesli nie masz wkladu w jego wzrost, to niby z jakiej okazji uzytkownicy maja promowac Twoja gre? Najprostsza zasada swiata - cos dajesz, co dostajesz w zamian (czasami).
2) Na dotyk. Po dlugim ruchu z jednej strony do drugiej i zmianie kierunku poprzez klikniecie rakieta staje i nie reaguje na komende ruchu w druga strone -
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nowaczysta.hexa
co o tym myślisz? tematyką trochę odbiega od Twojej, ale według mnie też jest niezła...
Wybacz zielonko, ale za taka grą stoi kilkuosobowy zespół i góra sałaty. ZAKOP za kłamstwo i próbę wydebienia darmowej reklamy......
Sam grę napisałem - Tak
Sam zrobiłem grafikę - Nie, kupiłem
Sam napisałeś scenariusz - Tak (dużo go nie było :P)
Wersję na obie platformy iOS/Android - Tak (adobe air) poczytaj
Pozdrawiam
p.s. trochę wiary w ludzi
Teoretycznie są rozwiązania, które ci przerobią w locie wektory na sprite sheety, ale albo będzie to zajmowało dodatkowy czas przy uruchamianiu, albo będzie nieużywalne na starych ajfonach i budżetowych androidach.