Polska Fundacja Narodowa wydała 1,2 mln zł na wizytę youtubera

Wizyta w Polsce youtubera Caseya Neistata, w ramach organizowanego przez Polską Fundację Narodową projektu „100x100”, kosztowała 1,18 mln zł. PFN musiała przekazać te dane po przegranym procesie sadowym o dostęp do informacji publicznej.
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 316
Komentarze (316)
najlepsze
Dobrze widzieć, że moje podatki się jednak nie marnują.
Obstawiam, że szkopuł tkwi w tym, kto pośredniczył w transakcji.
Gościu wybrał sobie porę roku gdzie jest zimno, pochmurno i mgła wszystko zasłania.
Nie pokazał kompletnie potencjału naszego kraju, a naprawdę Polska ma się czym pochwalić.
Mamy piękne góry, piękne plaże, mazury, fajne kluby i puby, niskie ceny jak na europę.
Gościu wręcz zrobił nam antyreklamę. Jeszcze tytuł filmiku to "Nie jeźdź hulajnoga podczas deszczu".
Jeszcze tyle kasy
Jak miał promować Polskę i przyciągać turystę z zagranicy to pewnie w grupie docelowej jest zagraniczny turysta a nie polski.