Zarobki i wnioski po wydaniu pierwszej gry mobilnej na android/iOS
Zebrałem w całość parę rzeczy związanych z wydaniem mojej gry mobilnej Note Fighter. Zarobki z wersji płatnej/darmowej (z reklam) oraz trochę o piractwie na androida.
JavaDevMatt z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 271
- Odpowiedz
Komentarze (271)
najlepsze
Sciagniec jest wiecej bo 200k na samym google play + 600k dla wersji offline gry, ale wiekszosc kasy generuje wersja online.
http://www.wykop.pl/link/2626417/zarobki-i-wnioski-po-wydaniu-pierwszej-gry-mobilnej-na-android-ios/#comment-29233811
Zakop. Informacja nieprawdziwa ( ͡° ʖ̯ ͡°).
Gratuluje tego małego sukcesu ;) Fajnie, że pozbierałeś informacje, teraz wykorzystaj to i jedziesz dalej z nastepnymi grami ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Adaslaw: Dla mnie odpada z powodów:
- tylko na windows
- natywna apka zamiast webowej
wspiera wielu userów?
2. Czy testowałeś grę na prawdziwych targetach czy na emulatorach? Jeśli na prawdziwych to koszta zakupu ze 2 urządzeń do testowania jest też trochę wysoki.
testowałem grę na moim galaxy s1 plus, tablecie nexus 7 oraz iphone 5s. + trochę na emulator by sprawdzic jak radzi sobie z rozciąganiem ekranu
Komentarz usunięty przez moderatora
To było do przewidzenia.
Gamedev to trudny rynek. Jeżeli nie masz świetnego pomysłu i konkretnego planu na marketing produktu, nie ma co liczyć na jakiekolwiek przyzwoite pieniądze.