Zarobki i wnioski po wydaniu pierwszej gry mobilnej na android/iOS
Zebrałem w całość parę rzeczy związanych z wydaniem mojej gry mobilnej Note Fighter. Zarobki z wersji płatnej/darmowej (z reklam) oraz trochę o piractwie na androida.
JavaDevMatt z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 271
- Odpowiedz
Komentarze (271)
najlepsze
1) czy portale typu AntyApps.pl, DobreProgramy.pl czy KomputerSwiat.pl zrecenzowały Twoją grę za darmo?
2) jakie formy reklamy są w AdMoba? Stawki są ustalane dla każdego indywidualnie? Gdzieś czytałem za 1k odsłon (reklama na całą stronę) płacą 1 dolara. Czy jest możliwość wstawienia reklamy wideo? Wiesz w jakich przedziałach wahają się stawki?
3) Czy posiadasz działalność gospodarczą? Jak się rozliczasz
1) za darmo.
2) słabo znam temat. Ot wrzucilem kod reklam. Koniec. :D Muszę trochę doczytać na ten temat.
3) Mam "mini spółkę". Niemieckie UG - mieszkam od prawie 2 lat w Hamburgu. To bardzo fajna forma. Bardzo tanio można założyć. Nie jest droga w utrzymaniu (jakieś 30 euro miesięcznie doradcy podatkowemu płace - jako że pracuję w DE to jest to bardzo mało). Kapitał zakładowy takiej spółki może wynosić
Ale jak jest teraz? Tzn. jak sprzedaż w ostatnich dniach? Chodzi mi o to, czy stoi coś na przeszkodzie, by ta gra zarabiała przez np. najbliższy rok? I tym samym zwróci Ci się z nawet sporą nawiązką? I
Jednak mam ten luz, że nie utrzymuje się z tej gry. :D Ot na razie takie hobby.
Anyway, kokosów z tego zazwyczaj nie ma. Tu trzeba robić taśmowo, a większe dochody uzbierają się dopiero po czasie. Biznes dla cierpliwych osób.
http://www.wykop.pl/link/2626417/zarobki-i-wnioski-po-wydaniu-pierwszej-gry-mobilnej-na-android-ios/#comment-29233811
Przy aktualnej sytuacji rynkowej, gdzie Windows Phone ma jednocyfrowe udziały procentowe w rynku, zwyczajnie nie opłaca się wydawać aplikacji na tę platformę, szczególnie małym firmom deweloperskim, dla których oznacza to praktycznie o 50% więcej czasu, w przypadku gdy chcemy stworzyć aplikację