Dzień Dobry,
chciałbym przybliżyć jak RTV Euro AGD (euro.com.pl) traktuje klientów,
25.03.15r zamówiłem na ich stronie w przedsprzedaży tv Sony KDL-43W755C w cenie 2899 zł,
Była to najniższa cena we wszystkich sklepach oferujących ten model, ponadto zależało mi na modelu posiadającym android TV ( w niedługim czasie sklep podniósł cenę na 3349).
Po kilku dniach zatelefonowałem na infolinię aby dowiedzieć się kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane, poinformowano mnie że tv będzie w połowie kwietnia i poproszono o jak najszybszą wpłatę całości kwoty.
Mijały dni tygodnie a zamówienie nie było realizowane, podawano nowe terminy realizacji zamówienia. Inne niż można było uzyskać ze strony sony polska.
Ostatni wskazany przez sklep termin realizacji to połowa czerwca, 2 czerwca anulowałem zamówienie wiedząc ze sony przesunął premierę tv na koniec lipca.
Kontaktowałem się również kilkukrotnie z infolinią w celu zaoferowania mi innego modelu, niestety każda propozycja ze strony sklepu była kpiną, oferowano mi ceny wyższe niż na ich stronie biorąc pod uwagę promocje trwających na stronie( np promocja zwracająca 350 zł za zakup tv lub kody rabatowe obniżające cenę ) z których również nie mogłem skorzystać. Ostatnią propozycją był rabat w wysokości 100 zł na tv który był tańszy w innym sklepie o 300 :D. Warto wspomnieć o tym że każdy "proponowany" model był droższy niż zamówiony przez mnie tv.
Nie przeproszono mnie ani nie skontaktowano się ze mną w celu poinformowania że termin realizacji będzie przesunięty.
Przetrzymywano moje pieniądze ponad 60 dni nie realizując zamówienia.
Wystawiłem także odpowiednią recenzję na opineo.pl oczywiście sklep zablokował jej publikację.
Bardzo ciekawa jest również argumentacja sklepu podczas trwającej reklamacji na powyższym serwisie.
Komentarze (117)
najlepsze
przedsprzedaż.. w głowie mi się nie mieści że można tego 'używać'
Komentarz usunięty przez moderatora
@irminy i podobni: Idźcie z tym gównem na swoje facebooki do własnych znajomych (może tupną, że powinniście dostać jednak jakieś gratisy od sklepu za błąd producenta i wyrażą poparcie), a nie róbcie
omijajcie to g$%^o szerokim łukiem!
Nie czepiam się szczególnie bo sam mam bardzo często ten sam problem z odpowiednim formułowaniem. Jednakże ów tytuł jest mylący.
pytanie nasuwa się samo, jaki wpływ na politykę cenową całej sieci sklepów ma podrzędny ekspedient? wydaje mi się, jestem prawie pewien, że RTV Euro AGD ma globalne ceny, ceny są takie same we wszystkich sklepach.. pewnie wydaje Ci się, że ta podwyżka to efekt wiedzy, że chcesz kupić tego laptopa następnego dnia - naprawdę wydaje ci się, że sklep zmienia ceny tylko dlatego,