Dzień Dobry,
chciałbym przybliżyć jak RTV Euro AGD (euro.com.pl) traktuje klientów,
25.03.15r zamówiłem na ich stronie w przedsprzedaży tv Sony KDL-43W755C w cenie 2899 zł,
Była to najniższa cena we wszystkich sklepach oferujących ten model, ponadto zależało mi na modelu posiadającym android TV ( w niedługim czasie sklep podniósł cenę na 3349).
Po kilku dniach zatelefonowałem na infolinię aby dowiedzieć się kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane, poinformowano mnie że tv będzie w połowie kwietnia i poproszono o jak najszybszą wpłatę całości kwoty.
Mijały dni tygodnie a zamówienie nie było realizowane, podawano nowe terminy realizacji zamówienia. Inne niż można było uzyskać ze strony sony polska.
Ostatni wskazany przez sklep termin realizacji to połowa czerwca, 2 czerwca anulowałem zamówienie wiedząc ze sony przesunął premierę tv na koniec lipca.
Kontaktowałem się również kilkukrotnie z infolinią w celu zaoferowania mi innego modelu, niestety każda propozycja ze strony sklepu była kpiną, oferowano mi ceny wyższe niż na ich stronie biorąc pod uwagę promocje trwających na stronie( np promocja zwracająca 350 zł za zakup tv lub kody rabatowe obniżające cenę ) z których również nie mogłem skorzystać. Ostatnią propozycją był rabat w wysokości 100 zł na tv który był tańszy w innym sklepie o 300 :D. Warto wspomnieć o tym że każdy "proponowany" model był droższy niż zamówiony przez mnie tv.
Nie przeproszono mnie ani nie skontaktowano się ze mną w celu poinformowania że termin realizacji będzie przesunięty.
Przetrzymywano moje pieniądze ponad 60 dni nie realizując zamówienia.
Wystawiłem także odpowiednią recenzję na opineo.pl oczywiście sklep zablokował jej publikację.
Bardzo ciekawa jest również argumentacja sklepu podczas trwającej reklamacji na powyższym serwisie.
Komentarze (117)
najlepsze
Chcesz być traktowany w pracy jak człowiek, czy jak parobek? Pracownik ma oddawać roczną wypłatę albo zastawiać dom, jak klepnie 2
kupil i nie dali. migaja sie. czeka
premiera przesunięta, promocja zakończona i już jej pracownicy nie mają szansy policzyć.
nie twierdzę że Euro jest spoko, ale w tym momencie to po prostu ból dupy bo skończyła Ci się promocja i trzeba by wydać więcej cebulionów.
TL;DR
Zakupiłem na ich stronie (po porównaniu cen na ceneo czy innym podobnym portalu) monitor ACER K242HLABID. Kurier dostarczył do mnie monitor K242HL, który od zakupionego różni się brakiem złącza HDMI - co całkowicie wyklucza w moim wypadku pracę.
Zgłosiłem reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową
Co nie zmienia faktu że przypadek autora wykopu, to tak naprawdę błahostka...
Pytam się pani z obsługi, czy może pokazać telefon za szyby, a ona mówi "nie pokaże bo nie mam baterii" Ok nie chcecie mieć klienta to nie.