Brechta. Koleś jest wytworem starannie przygotowanego marketingu. W pełnie profesjonalny spójny przekaz, imitacje amatorskich fotek, itd. Z cyklu jak reklamować wśród zakichanych małolatów hazard, którego to nie można reklamować, a dodatkowo robić to za ułamek profesjonalnej kampanii? Zebrać wszystkie modne trendy z Internetu, stworzyć fejkowego super bohatera, który ma to wszystko i niech inni go reklamują. Ten sam patent robi się w marketingu dziecięcym. Dzieci są odbiorcami, którzy nie oglądają tv regularnie
Komentarze (2)
najlepsze
Z cyklu jak reklamować wśród zakichanych małolatów hazard, którego to nie można reklamować, a dodatkowo robić to za ułamek profesjonalnej kampanii? Zebrać wszystkie modne trendy z Internetu, stworzyć fejkowego super bohatera, który ma to wszystko i niech inni go reklamują. Ten sam patent robi się w marketingu dziecięcym. Dzieci są odbiorcami, którzy nie oglądają tv regularnie