TL;DR:
Wygrałem dysk SSD 25 grudnia, czekam na niego nadal bo nie doszedł - w tym czasie Komputronik pozwolił sobie skłamać 4 razy że wysyłają dysk.
Do rzeczy:
Dnia 25 grudnia wziąłem udział w konkursie "Kingston na wypasie" organizowanym przez firmę Komputronik S.A na Facebook'u, do wygrania były dyski SSD, słuchawki oraz pendrive - zasady były proste: Zrób print screena swojego pulpitu i się nim pochwal w komentarzu.
Los tak chciał że wygrałem dysk SSD o pojemości 120 GB, tego samego dnia zapytałem ich czy mam im podać danę, to im wysłałem w prywatnej wiadomości. KIlka dni pózniej zapytałem ich w "kiedy mają zamiar wysyłać dysk", otrzymałem odpowiedz dnia 30 grudnia o tym że:
No dobra, czekałem do 5 stycznia ze względu na nowy rok itp. Dnia 5 stycznia wysłałem kolejną wiadomość czy oby wysłali ten dysk bo do mnie nie doszedł, otrzymałem wiadomość że:
Kolejne 3 dni mineły bez śladu dysku... dnia 8 stycznia zapytałem się o co chodzi że nadal nie doszła paczka do mnie. To co otrzymałem w odpowiedzi mnie lekko zdziwiło:
Czyli od 30 grudnia do 8 stycznia "zwodzili" mnię tym że posiadają ten dysk - chociaż go wcale nie mieli lub nie chcą wysłać. Myślę sobię no dobra.. może zabrakło albo coś - poczekałem do 13 stycznia (wtorek) i zapytałem czy są w stanie wysłać dysk do końca tego tygodnia, dostałem wiadomość:
Następnego dnia zapytałem czy wyślą dziś to dostałem informacje:
Fajnie, dzięki za koszulkę itp. ale w dupie mam tę koszulke (nie dosłownie) jeżeli nie otrzymałem dysku na który czekam od 30 grudnia, dziś jest 22 stycznia a ja nadal nie mam dysku który wygrałem. Wnioski? Czekam miesiąc na dysk którego nadal nie otrzymałem, koszulki, smyczy oraz czapki również.
Nie wiem co ja mam myśleć o tym sklepie/pracownikach, ale szczerze mówiąc nie polecam...
Link do konkursu:
https://www.facebook.com/komputronik/photos/a.303257607759.146380.301212867759/10152955514837760/?type=1&permPage=1
Regulamin:
https://drive.google.com/file/d/0B1T8T8AjXPzqRWRTV0Z0V0F6LW8/view?pli=1
PS.
Nie wiem jak to skomentować XD
Komentarze (376)
najlepsze
1. Zwodzenie, że dyski są niedostępne itd - ściema. Wszystkie wersje (V300, KC300, HyperX) były (i nadal są) dostępne w dystrybucji - więc z tym akurat nie powinno być problemu.
2. Koszulki, smycze, czapki - to dostają pracownicy sklepów, do których przychodzi przedstawiciel Kingston :) czasami nawet dostanie się tego więcej żeby dać klientowi "pierwszemu z brzegu" :) Więc.. pfff.. taki mi gratis w ramach rekompensaty :P
3.
Komentarz usunięty przez moderatora