Taki tam start Boeinga 787, za którego sterami usiadł pilot F-18 Mike Bryan
Jakbym był pasażerem to po takim locie zwróciłbym pewnie historię moich posiłków na kilka dni wstecz.
mactrix z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 154
- Odpowiedz
Jakbym był pasażerem to po takim locie zwróciłbym pewnie historię moich posiłków na kilka dni wstecz.
mactrix z
Komentarze (154)
najlepsze
Leci sobie duży pasażerski samolot. Spokojnie, bez ciśnień, pogoda ładna. Nagle podlatuje do niego wojskowy F16, którego pilotowi straszliwie się nudzi i zaczyna wqrwiać pilota dużej maszyny. Przelatuje nad nim, pod nim, jakieś beczki, korkociągi w niebezpiecznej odległości itp. Przy czym cały czas szydzi z pilota samolotu pasażerskiego:
- Czym ty latasz? Stodołą? Patrz na to gościu. Zrobisz tak? Nie zrobisz! Mam lepszy samolot i nie ma czegoś takiego co potrafisz ty i twoja maszyna, czego ja bym nie zrobił milion razy lepiej!
Koleś w pasażerce coraz bardziej wnerwiony po którejś tam sugestii by się żołnierzyk odstosunkował w końcu proponuje:
- Oki deltatangocharliecośtam. Teraz wykonam taki myk ale jak go nie powtórzysz - na dole stawiasz kolację, panienki i na kadłubie swojego "odkurzacza" piszesz: JESTEM ZŁOMEM. Umowa?
- Dawaj misiu. Nie ma takiej opcji żebyś wygrał więc to Ty napiszesz to na swoim kadłubie i wódeczka, panienki itp. na twój koszt!
@mactrix: ja bym się karnęła z nim ;D
@etherway: jak to co? dwa razy większą moc wykopywania ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Własna 101 000 kg – 115 000 kg (zależy od wersji)
Startowa 165 000 kg – 245 000 kg (zależy od wersji)
No to bez pasażerów, bagażu i z minimalną ilością paliwa wychodzi kosmiczna różnica w wadze.
Swoją drogą ciąg silników 787 to nawet ok 2x 300kN (z grubsza zależnie od wersji) a F-18 (waga ok. 20 000kg) to 2x 50kN (80kN z dopalaczem).