Polski Bus: Nowa linia strzałem w dziesiątkę. Sprzedano aż 6 tysięcy biletów
Nowe połączenie i od razu rekord popularności. W ciągu ośmiu dni od uruchomienia linii Warszawa - Lublin - Rzeszów Polski Bus sprzedał ponad sześć tysięcy biletów. Ciągle ma jednak problemy z protestami konkurencji.
darosoldier z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 198
Komentarze (198)
najlepsze
Wala ceny ponizej kosztow, wykosza konkurencje bo maja wiekszy zapas kapitalu, zdominuja rynek podniosa ceny, odbija straty z dumpingu.
Konkurencji juz wtedy nie bedzie bo ja dumpingiem zabili.
kij
Skąd ta pewność ze stosują dumping cenowy? Nie wiem czy masz świadomość ale dumping jest w Polsce czynem nieuczciwej konkurencji (ustawa) i każdy poszkodowany może z tego tytułu pozwać ich do sądu.
Jak myślisz dlaczego konkurencja nie pozywa masowo PolskiegoBusa za dumping cenowy?
Stworzy dziurę, którą zapcha następny przewoźnik.