Spalinowa Pesa Gama dla PKP Intercity na targach Innotrans
Zdjęcia pierwszej od wielu lat nowej lokomotywy spalinowej polskiej produkcji. 10 takich nowoczesnych spalinowozów (vmax 140 km/h) zamówiło PKP Intercity do obsługi połączeń m.in. z Rzeszowa, z Ełku, z Krzyża. Potężny silnik diesla we wnętrzu robi wrażenie.
kakaowymistrz z- #
- #
- #
- #
- #
- 42
Komentarze (42)
najlepsze
Jezu jak to żenująco brzmi:
Prezentowana na targach spalinowa Gama akurat nie jest konkretnie dla PKP Intercity (ale ma malowanie spółki), ma służyć przyśpieszeniu procesu dopuszczenia do ruchu oraz wyeleminowaniu awarii wieku dziecięcego. Ma też podobno służyć jako rezerwa dla 10 lokomotyw PKP IC. Do końca roku ma dla spółki ma być przekazane 3 lokomotywy, więc może od nowego rozkładu jazdy w grudniu powinny już obsłużyć jakieś trasy.
Będą jeździć na pociągach
Akurat PESA,mimo,że skrót niektórzy interpretują jako :"Pojazdy Eksperymentalne Są Awaryjne",to dobra firma.Sprzedali do Moskwy 120 tramwajów,Deutsche Bahn bije się o ich składy,to naprawdę europejski poziom i trzymam kciuki za tę firmę.
Białorusini są PESĄ zachwyceni ,kupują ich składy:
polskie
140km/h to jest prędkość na jaką jest dopuszczona lokomotywa, 160km/h to jest prędkość ograniczona technicznie.
Coś jak z ciężarówkami, mogą jechać 90km/h(ogranicznik), ale legalnie tylko 80km/h.