zgłosiłem ze znajomymi z forum sklep handlujący na wielką skale podrabianymi rękawicami moto alpinestars.
napisałem kilka maili do obsługi serwisu i dostałem tylko lakoniczną odp że wysłali produkty do przedstawiciela aby stwierdzić autentyczność, choć już na pierwszy rzut oka widać że to podróbki.
minęły 3 miesiące i nic. jednym słowem allegro kryje sklepy handlujące podróbkami bo ma z tego kasę.
nie istotne są dla nich argumenty ze taki towar podczas wypadku zagraża
Kiedyś zakupy przez internet zdobywały rynek dzięki prostocie całego procesu bez ruszania się z domu. Dziś już sam wolę iść do sklepu i obejrzeć przedmiot który kupuję a następnie zabrać go do domu. Te pare groszy które można zaoszczedzić nie jest warte tego stresu i zamrażania pieniędzy, szczególnie jeśli chodzi o coś droższego jak lsptop albo tv. Wyobraźcie sobie czekać ponad 70 dni na reklamacje lapka, człowiek jest w kropce bo nie
Wyobraźcie sobie czekać ponad 70 dni na reklamacje lapka, człowiek jest w kropce bo nie ma ani laptopa ani kasy za którą mógłby go kupić gdzie indziej.
@piotr-taporowski: A to w stacjonarnym sklepie niby mamy gwarancje ze reklamacja bedzie trwala krócej?
Mirasy, robi się coraz bardziej zabawnie z tym @AgitoPL. Usunęli mi zakładkę "Reklamacje". Pufff i znikła. Co by może za dużo ewentualnych dowodów nie mieć? Robi się śmieszno i straszno. @allegro_pl @m__b
@Marval: Nie miałem problemu dodzwonić się do nich i odpisywali sprawnie na majle, ale co z tego skoro okłamywali mnie i gadali ciągle to samo "paczka wysłana", "za tydzień będzie", "pod koniec tygodnia" i wieczne "bardzo przepraszamy, to incydentalny przypadek".
Cholera, wszystkie sklepy, w których do niedawna kupowałem, coraz bardziej dziadują. Sklep gram.pl to porażka, morele.net olewają klienta już nawet w trakcie składania zamówienia, ultima coraz częściej sprzedaje "wirtualne" towary, a teraz jeszcze agito. :/
@PiesLat2230: to się nie zgodzę, kiedyś byli spoko dziś to takie sam chłam jak inni. Musiałem Pana w sklepie stacjonarnym prosićżeby sprzedał mi pastę termo która była na stanie ale była "tylko na zamówienie ze sklepu internetowego" w rezultacie wyszedłem z silikonową za 15zł... Był to czwartek godzina 20:30 więc najszybciej jakąś pastę miałbym w poniedziałek. W stacjonarnym x-komie nie mieli żadnej niestety.
Wyszedłem bez telefonu tylko z 20zł w ręce, miał to być szybki i sprawny wypad po pastę podczas czyszczenia stacjonarki.
Zamówiłem 100 sztuk do tego sklepu jak wróciłem i czekam na wiadomość że są od odbioru.
@taki_sobie_jeden: świetne wyczucie czasu, właśnie pakuję mój dysk i mam nadzieje że ja nie będę miał podobnej przygody.
Po za tym widzę że ty w trochę lepszej sytuacji bo dysk zewnęczny wysłałeś, ja mam gorzej bo mi umarł dysk na którym miałem system :/ Mam nadzieje, że szybko zakończy się twoja reklamacja, powodzenia.
@taki_sobie_jeden wątpię żeby jeszcze ktoś zaglądną do tego wykopu, ale zawsze można zostawić info jak u mnie się zakończyło agito. Tak jak pisałem wyżej, HDD wysłany na gwarancji do agito, oczywiście 14 dni minęło i zero odzewu, więc 15 dnia (roboczego) zadzwoniłem. Krótka rozmowa, że skończył im się czas, w gwarancji mają nasiane, że mieli się odezwać w ciągu 14 dni, czy reklamacja się przedłuża czy nie, a ja żadnej nie
Można się spodziewać chociaż podstaw ekonomii, te 3 wysyłki i czas pracy serwisu kosztowały ich parę razy więcej niż router który mieli naprawić lub wymienić.
@nico112: no nie wiem czego innego można się spodziewać po firmie, której chyba większość produktów to nawet nie ich projekt, tylko chińszczyzna z domalowanym logo.
Przerabiałem temat reklamacji kilka razy m.in. ostatnio cześć samochodowa, buty, a nawet nie działającą klimatyzację w pokoju hotelowym (w ostatnim przypadku panują trochę inne zasady). Przede wszystkim - reklamujemy towar u sprzedawcy (zakup konsument-firma) - sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do reklamacji w przeciągu 14 dni (zwykłych nie roboczych). Tytuł zgłoszenia to REKLAMACJA, a nie REKLAMACJA GWARANCYJNA (to 2 różne drogi). Trzymając się pierwszej opcji - nie wystarczy, że w odpowiedzi otrzymamy
@hesar: I to jest bardzo dobry sposob, sam tak reklamowalem. W piatek dysk nadany (wyslany na warszawski adres ktoregos oddzialu DHL jezeli dobrze pamietam), w srode nowy u mnie. Nie wiem jak to teraz dziala bo to bylo chwile temu...
Komentarze (154)
najlepsze
Słuszny tag #januszebiznesu.
napisałem kilka maili do obsługi serwisu i dostałem tylko lakoniczną odp że wysłali produkty do przedstawiciela aby stwierdzić autentyczność, choć już na pierwszy rzut oka widać że to podróbki.
minęły 3 miesiące i nic. jednym słowem allegro kryje sklepy handlujące podróbkami bo ma z tego kasę.
nie istotne są dla nich argumenty ze taki towar podczas wypadku zagraża
@piotr-taporowski: A to w stacjonarnym sklepie niby mamy gwarancje ze reklamacja bedzie trwala krócej?
nawet na zwrot pieniędzy czekałem niemal 3 tygodnie i dostałem dopiero po upomnieniu się
Wyszedłem bez telefonu tylko z 20zł w ręce, miał to być szybki i sprawny wypad po pastę podczas czyszczenia stacjonarki.
Zamówiłem 100 sztuk do tego sklepu jak wróciłem i czekam na wiadomość że są od odbioru.
Po za tym widzę że ty w trochę lepszej sytuacji bo dysk zewnęczny wysłałeś, ja mam gorzej bo mi umarł dysk na którym miałem system :/ Mam nadzieje, że szybko zakończy się twoja reklamacja, powodzenia.
Można się spodziewać chociaż podstaw ekonomii, te 3 wysyłki i czas pracy serwisu kosztowały ich parę razy więcej niż router który mieli naprawić lub wymienić.
RMA dostajesz od nich, wysyłasz do firmy w PL która dla nich pośredniczy a towar wymieniony dostajesz kurierem z Holandii
2x reklamowałem tak dyski (normalne 3,5 cala) które teoretycznie były już po 2 letniej gwarancji a Seagate daje swoją 3 letnią
2x nowe dyski dostałem bez żadnego problemu
kiedyś potężna marka, dzisiaj szkoda patrzeć, jedna awaria za drugą