Ale na zewnętrznych doradców wydaje dziesiątki milionów zł
Autor chyba nie rozumie co to jest outsourcing i do czego służą zewnętrzne firmy doradcze i dlaczego nie opłaca się pewnym podmiotom samemu zatrudniać takie osoby.
@Ciuliczek: Co więcej, autor wyraźnie pokazuje, że nie rozumie na czym polega zarządzanie takim przedsiębiorstwem.
Jeśli firma generuje straty, to nie oznacza, że jedyne co robimy, to zakręcamy wszystkie kurki i zapadamy w stagnację. Konieczne staje się podjęcie nie tylko takich kroków, które sprawią, że przestaniemy tracić pieniądze, ale przede wszystkim takich, dzięki którym ponownie zaczniemy zarabiać.
Ludzie, którym płacono to prawdopodobnie specjaliści z wieloletnim doświadczeniem, których działanie będzie widoczne
@OhMichal: Czego się spodziewasz po linkach, które dodaje ultralewak @peter-kovac-948494? On pewnie chciałby, żeby każdy zarabiał maksymalnie 1500 na rękę, a wszystkie polskie przedsiębiorstwa zbankrutowały albo zostały przejęte przez Rosjan.
Moim zdaniem LOT tak jak i PKP oraz wiele innych to spółki, które kolejne rządy obsadzają swoimi by maksymalnie je wydoić, a potem doprowadzić do ruiny i sprzedać za bezcen poza kraj, najlepiej biorąc przy okazji w łapę.
Komentarze (64)
najlepsze
- cześć Rysiu, masz coś dla mnie?
- k%?%a Mirku, masz czas w sierpniu albo wrześniu?
-
dobre ale zabrakło ośmiorniczek
Przychodzi firma konsultingowa:
Powinniście:
1)
Autor chyba nie rozumie co to jest outsourcing i do czego służą zewnętrzne firmy doradcze i dlaczego nie opłaca się pewnym podmiotom samemu zatrudniać takie osoby.
Jeśli firma generuje straty, to nie oznacza, że jedyne co robimy, to zakręcamy wszystkie kurki i zapadamy w stagnację. Konieczne staje się podjęcie nie tylko takich kroków, które sprawią, że przestaniemy tracić pieniądze, ale przede wszystkim takich, dzięki którym ponownie zaczniemy zarabiać.
Ludzie, którym płacono to prawdopodobnie specjaliści z wieloletnim doświadczeniem, których działanie będzie widoczne
http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne/13-lotnictwo_cywilne/49260-linie_lotnicze_licza_straty.html
http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne/13-lotnictwo_cywilne/49260-linie_lotnicze_licza_straty.html
Po co nam narodowy przewoźnik, który jest tak drogi? 90% społeczeństwa nie stać na nich, wybiorą tanie linie
http://www.bbc.co.uk/news/business-27465993
Przy okazji krótkie AMA, które pozwala trochę zorientować się w pracy doradcy strategicznego, z McKinsey'a najprawdopodobniej.
Najczęściej ci ludzie robią robotę, a pieniądze na nich wydane zwracają się. Pytanie jak z wdrażaniem ich strategii.
Bogaci jesteśmy, stać nas na dopłacanie do lotów bogatych, a co.
i w takiej optyce te 74 zapłacone im miliony uratowały nam miliard trzysta milionów
i co wtedy pytam?