Wojna w RTV Euro Agd o ekspres. Klientka ma sposób na sieć
Jak nas kantują? O konsumentach pisze Piotr Miączyński dziennikarz działu gospodarczego Gazety Wyborczej.
p.....4 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 131
Jak nas kantują? O konsumentach pisze Piotr Miączyński dziennikarz działu gospodarczego Gazety Wyborczej.
p.....4 z
Komentarze (131)
najlepsze
aktualnie mają dostępną jedną sztukę w Poznań Franowo. Pani może zażądać dostarczenia tej sztuki.
A moim zdaniem właśnie często się zdarza.
A zwłaszcza w zagranicznych korporacjach które traktują Polaków jak to mieli w zwyczaju kolonialiści murzynów traktować.
Komentarz usunięty przez moderatora
Ku mojemu zdziwieniu sprzedawca stwierdzil ze moj model nie odtwarza filmow z pamieci przenosnych ale ten 300zl drozszy to juz tak. Mial fajna mine gdy z kieszeni wydobylem pendrive z roznymi filmami w roznych formatach. Oczywiscie na tanszym modelu, ktory wybralem, chodzily elegancko.
@janek_kenaj: A ja kupuję. Często mają najkorzystniejsze ceny i to w systemie rat 0%. Oczywiście, za każdym razem próbują wcisnąć ubezpieczenia, panie z obsługi twierdzą że na pewno bank nie przyzna kredytu jak się nie weźmie przedłużenia gwarancji itepe - i jakoś zawsze jest OK :)
Często EURO to jedyny sklep który posiada upatrzone przeze mnie sprzęty, ale jak
wydać 990zł na niedziałający sprzęt, 200zł na ubezpieczenie, kawa za 250zł (serio aż tyle?), do tego dojazdy, poświęcony czas, a działającego ekspresu do kawy jak nie miała tak nie ma. Naprawdę to właśnie ten sposób na sieć?
A jutro odbywa się rozprawa w sprawie moich butów, właśnie o nie dotrzymanie terminów
http://www.wykop.pl/link/1571417/kupujesz-buty-gorskie-marki-meindl-lepiej-kup-japonki/
Najlepsze jest to że sklep Hunt-fish.pl wynajął w
Sprawa banalna, obie strony twierdza to samo, czyli że buty doszły 26.04 a pismo wysłane 10.05. Ale sąd nie może tego rozpatrzyć bo na wniosek kancelarii adwokackiej odsyła sprawę do Szczecina, aby tamtejszy sąd mógł przesłuchać tamtą stronę. Ostateczne ogłoszenie dopiero 05.02.2014r(!).
Parodia. Skoro obie strony twierdzą to samo, czyli że 14dni po otrzymaniu butów, zostało wysłane dopiero pismo. To wystarczy chyba dodać dni do
Umowy powinny być dotrzymywane, i na tej podstawie pani
@PanMihau: każdy sprzedawca ma obowiązek przyjąć taką reklamację.
Art. 4.
1. Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili
jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia
Inna akcja z kredytem, chciałem zrobić sobie historie kredytowa, kupowałem aparat, kredyt bez ubezpieczenia nie przechodził niby przez system (brałem na 3 raty), w banku obok dostałem w s15 minut (akcja z kredytem- za ubezpieczenie sprzedawca ma ponoć prowizje).
Smutne, krajowa firma, dobrym supportem by mogła dawać przykład. Ogólnie Support w naszym kraju większości firm
Kupiłem ostatnio w Euro, notebooka Lenovo... i dopiero 3-cia sztuka była bez wad. Oczywiście towar
@freematti: ale to wina samych Polaków przecież. Parcie na cenę a cokolwiek innego się nie liczy.
Jeżeli produkt będzie w dobrej cenie to właściciel mógłby się odlewać dosłownie na wchodzących do sklepu a i tak by były tłumy.
Serwis? Obsługa klienta? To się liczy może dla kilku procent
@geronimo80: Tylko dlaczego za naszą zachodnią/północną granica te ceny z reguły i tak są niższe niż u nas? :)
.
W Argosie robią problemy ze wszystkim, raz na wymianę czekałem chyba ze 3 miesiące, innym razem w ogóle dziady nie wymieniły ani nie oddali pieniędzy, inny jeszcze razem towar nie miał funkcji takich jak w opisie... Ogólnie polecam omijać ten sklep.
Kupując swojego poradziłem się znajomego, pracującego w tej branży - różnica w reklamacjach między De Longhi a innymi firmami jest nawet kilkukrotna! Najgorsze to Saeco (Philps) i właśnie Elektrolux.