@zwierzak2003: wg mnie osm w miastach też wyglada lepiej. Już nie mówiąc o danych, których zwyczajnie w gm nie ma. Zresztą osm najbardziej doceniają ludzie, którzy potrafia dane sciagnac (np overpass) i coś z nimi zrobić.
@dotevo: Ostatnio się zdziwiłem, że na OSM jest oznaczonych dużo ścieżek rowerowych we Wrocławiu. Na GM ostatnim razem siedziałem chyba z 30 min i śledziłem za pomocą Street View jak idą ścieżki, ale zdjęcia są sprzed kilku lat i tak dużo z nich nadal jest tam rozkopana lub jeszcze ich nie ma.
@zwierzak2003: jesli interesuja cię ścieżki to jest też rendering pokazujący pasy rowerowe. Kiedyś wrzucałem na mikro zreszta na wiki osm jest link pod haslem bicycle
Nie oszołomiły mnie te mapy. Na linuxie zarówno w chromie jak i firefoxie działają dosyć topornie - długo się ładują, a czasem ładowanie staje całkiem (parametry sprzętu: QUAD CORE 3,5Ghz, 8GB ramu, grafika 1GB, net: 60 Mb/s), na windzie wszystko płynnie śmiga?
Takie modele 3D są przecież w ogóle nie praktyczne.Jak dla mnie albo płaska mapa, która szybko się ładuje, wyznaczam trasę, sprawdzam, albo street view (jak to działa każdy wie).
"Modele" generowane automatycznie są paskudne, a tych robionych ręcznie zawsze będzie z mało. Poza tym kto by to wszystko teksturował żeby jako tako to wyglądało ?
@gOOrcio: Pokazuje dane z OSM. O dawna mapuje się np. wysokiści budynków, ktore mogą być przydatne do np. analiz. Ten rendering tylko pokazuje te dane, ale tylko czekać na ciekawa grę opartą na danych z OSM.
Komentarze (25)
najlepsze
EDIT: Choć niektóre smaczki, jak na przykład: animacje pracy żurawi na budowie albo działania fontann robią duże wrażenie.
Takie modele 3D są przecież w ogóle nie praktyczne.Jak dla mnie albo płaska mapa, która szybko się ładuje, wyznaczam trasę, sprawdzam, albo street view (jak to działa każdy wie).
"Modele" generowane automatycznie są paskudne, a tych robionych ręcznie zawsze będzie z mało. Poza tym kto by to wszystko teksturował żeby jako tako to wyglądało ?
Niech mi ktoś wytłumaczy po co to komu, na co to