"100 pytań" do... szefa Wykop.pl
O początkach wykopu, udanej współpracy z inwestorem, przychodach serwisu oraz recepcie na sukces w e-biznesie w rozmowie z portalem MamBiznes.pl opowiada Tomasz Drożdżyński szef i udziałowiec serwisu społecznościowego Wykop.pl
Maciek92 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 35
Komentarze (35)
najlepsze
Udana inwestycja była to ;)
Póki co to trzeba przyznać, że szefostwo Wykopu daje radę. Mimo dość sporego sukcesu nadal stawiają na użytkowników, nie wciskają nachalnych reklam (tak, jak kiedyś obiecywali), gdyż wiedzą, że ich co bardziej wartościowi użytkownicy nie trawią nachalnych top-layerów z uciekającymi krzyżykami zamykającymi je. Mają już grube tysiące/miliony odwiedzających, a mimo to idą im na rękę, bez wyciskania maksymalnych zysków - które przecież podwoiłyby się zapewne po dołożeniu
Ja też dostrzegam, że reklamodawcy to dostrzegają. Moje dostrzeganie opiera się głównie na tym, że muszę coraz to bardziej i bardziej kuleczkę przewijać w dół, jak chcę w Wykopalisku Ostatnio Popularne zobaczyć :)
Zabrzmiało dość tajemniczo, ale raczej wiem o co miał na myśli autor tego stwierdzenia.
Od siebie dodam, że bardzo mi się podoba Wykop.pl. Oczywiście życzyłbym sobie (i chyba nie tylko ja), żeby wartość merytoryczna wykopów była niekiedy wyższa. Ale z drugiej strony nie ma się co czarować - jest to serwis nastawiony na
A co jeśli dobrze i ten ktoś stanie się milionerem :) Wiem wredny jestem :)