Śladowa oglądalność w Polsce MTV i VIVY. Widownię można zmieścić w jednym bloku
Zyskują za to inne stacje muzyczne. Widownia MTV to średnio 7 056 osób a VIVY 9 659 osób po spadku o 41,2 proc rok do roku. MTV i VIVA kiedyś stacje typowo muzyczne teraz serwują głównie programy o randkach, jak się ubierać, jak podrywać itd. Na zachodnie to się sprawdziło, Polacy tego nie chcą.
p.....p z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 217
Komentarze (217)
najlepsze
Zaczynam być dumny ze swoich rodaków :)
Jaką muzykę? Włącz sobie mtv, tam nie ma muzyki.
@lecter: Pizzerie i knajpki puszczają Polo.tv i eska.tv. Czasem ew. 4fun. Nie znam żadnej knajpy, która puszczałaby dzisiaj Vivę, czy MTV (choć z 10 lat temu, było ich przecież mnóstwo).
A tak na marginesie... Najlepiej sprzedające sie gazety Fakt i SE, najczęściej słuchane stacje muzyczne POLO TV. Życie pośród mizernych orangutanów, wspaniałe.
Czy ci ludzie wierzą, że czymś takim można przyciągnąć widzów?
Nie dziwi mnie to, że popularność zdobywa POLO TV. Tam jest przynajmniej jakaś muzyka. Prosta, banalna, a czasami nawet głupia, ale można czegoś posłuchać przy niedzielnym obiedzie bez szczególnego angażowania
Niestety w tą samą, złą stronę idzie Discovery. Ciągle licytacje walizek, łowcy okazji i poszukiwacze złota. Na ogólnym Discovery już chyba nawet Pogromców mitów nie nadają, przenieśli do Discovery Science (tylko na platformach cyfrowych :<)
A teraz pomyśl, że w 2014 roku Discovery będzie miał 51% udziałów w Eurosporcie.
Niestety w esce też się komuś udziela i planują wprowadzić seriale. Strzał w kolano. Trzeba się będize przerzucić na radio.
Należy też pamiętać, że część z ludzi która ogląda jeszcze TV, a nie korzysta z internetu robi to dlatego, że nie umie obsługiwać komputera.
i tyle w temacie