Śladowa oglądalność w Polsce MTV i VIVY. Widownię można zmieścić w jednym bloku
Zyskują za to inne stacje muzyczne. Widownia MTV to średnio 7 056 osób a VIVY 9 659 osób po spadku o 41,2 proc rok do roku. MTV i VIVA kiedyś stacje typowo muzyczne teraz serwują głównie programy o randkach, jak się ubierać, jak podrywać itd. Na zachodnie to się sprawdziło, Polacy tego nie chcą.
p.....p z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 217
Komentarze (217)
najlepsze
@miki4ever: Praktycznie nikt nie prowadzi badań jakościowych oglądalności, wszyscy reklamodawcy dokonują zakupów na podstawie kryteriów ilościowych. Oczywiście zwraca się uwagę czy reklamując krem do protez emisja przed Klanem, czy Kubą Wojewódzkim, ale to jest zupełnie inna kwestia. Bzdury zatem prawisz.
Edit: i nie ilość tylko liczba ;)
Btw, swego czasu oglądałem Rebel.tv, bo całkiem nieźle grali, teraz z rocka przeszli na pop ##!$%@?