@mbrdej: Wszystko fajnie, ale przy założeniu, że zaczną hamować jednocześnie co jest niemożliwe. Kierowca ciężarówki gwałtowanie zahamuje, a rowerzysta zorientuje się gdy będzie plamą na jego tyle.
@harqu: Dzień wcześniej musi zrobić zapoznanie z odcinkiem specjalnym, dziura w asfalcie i po imprezie. Mimo wszystko to jest głupota a nie odwaga. Nie jest sam, ewentualny upadek może spowodować panikę kierowcy jadącego za nim.
@teleimpact: 20 tonowa szybko się zatrzyma, 40 tonowa wolniej. Ale główną rolę ma tu to, że zanim rowerzysta zareaguje to już leży i nie ma zmiłuj. Ja tak bardzo dużo km przejeździłem i skupienie trzeba mieć niesamowite, żeby przy byle przyhamowaniu nie leżeć. Mimo wszystko tir jest lepszy od autobusu, bo nie ma przystanków i płynnie jeździ.
ładnych parę lat temu trenowałem bardzo amatorsko kolarstwo szosowe i czasami z kolegami puściliśmy się za starym Autosanem PKS'owskim. Fakt zawrotnych prędkości nie było, bo około 60km/h, ale mieliśmy niecodzienną frajdę, że przy takiej prędkości nogi mało się męczą opór powietrza jest bardzo mały. Gorzej trochę sprawa wyglądała z oddychaniem bo jakby nie było wąchaliśmy dupę staremu pekaesowskiemu autosanowi.
@Sangreal: Nawet nie zerowy opór. Ten koleś jedzie w "ciągu" za ciężarówką - jest do niej dopychany przez turbulencje powietrza. Gdyby miał trochę większy przekrój to pewnie w ogóle by nie musiał pedałować - działałoby jak żagiel.
@zakowskijan72: Nie zgodzę się. To prawda, że z powodu turbulencji wieje w plecy, ale zwiększenie powierzchni nie utrzymałoby go w stałej odległości od przyczepy. Ma jedynie lżej w pedałowaniu.
Przepraszam za kiepską jakość ale nie będę miał dłuższy czas dostępu do serwera na którym robiłem symulacje, mam tylko to:
Komentarze (147)
najlepsze
Przepraszam za kiepską jakość ale nie będę miał dłuższy czas dostępu do serwera na którym robiłem symulacje, mam tylko to:
http://www.youtube.com/watch?v=fXlimN_3k1U
Potencjalny soundtrack dalszej części na Liveleak:
http://www.youtube.com/watch?v=7iQ5kuCoa3M