Netia + Facebook = problem
Netia ma poważny problem z działem Obsługi Klienta. Próba wyłudzenia 300 zł od byłego klienta oraz brak reakcji na wpis na Facebooku plus ukrycie go na wallu powoduje - to, co zwykle powodują takie sytuacje. Sprawa rozwija się na bieżąco, zapraszam.
wwojnarcom z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 81
Komentarze (81)
najlepsze
http://www.youtube.com/watch?v=lHS7s33_WxE
Napisz reklamację i nie jęcz.
ZAKOP.
Za dobrych czasów można było dodzwonić się do techników bezpośrednio na centrale i pogadać o konkretach z osobami które miały pojęcie o modemach, protokołach itd. I rozwiązać problemy np. dużych pingów w 5 minut.
Jeszcze jedno - to był marzec 2011 roku...
o tu
Przedłużałem umowę w netii, miało być taniej (nowa umowa), a faktury przychodzą większe. Poz rozmowie z konsultantem okazało się, że muszę zmienić elektroniczny obraz faktury (skan) na e-fakturę i będzie 5 zł taniej. Co z tego wynika? że trzeba pilnować, bo człowieka orżną i powiedzą, że to moja wina.
Calosc zajela im miesiac a na koncu zadzwonila baba i mowi ze jezeli chce nadal to podlaczyc to trzeba bedzie zaplacic 1700 pln netto.
Tepsa podlaczyla za darmo w 2 tyg.
nie, dziekuje