Off: Przypomniał mi się program "Nić Ariadny" (TV Bydgoszcz) gdzie można było pograć m. in. w Wipeouta używając do tego telefonu stacjonarnego. Tam to były laaagi:)
@MatthewDuchovny: a ja przypomnę posiadaczom PSP, że Wipeouty Pure i Pulse to całkiem mocne tytuły, samemu czy w multi! Jeśli kręcą was takie futurystyczne wyścigi jak w znalezisku, to szczerze polecam!
"The game said I made it to the Hall Of Fame, so why don't I see myself up there?
HexGL and its website are running on a low-spec'd shared server (I'm only a student remember?), so in order to save resources, the ladder is updated only once per page load. This means that all you have to do is hit F5 ;)"
A u mnie jest tak, że gra chodzi niemiłosiernie wolno, a czas "leci" sobie według pecetowego :D Pamiętam kiedyś taką flashówke, której za nic nie mogłem przejść bo nie starczało mi czasu. Koledzy jak przychodzili próbowali i nikt nie miał pomysłu jak ukończyć poziom. Szukałem jakiś zagadek i kruczków. Okazało się, że mój komputer zamulał, a czas chodził według tego systemowego, a co za tym idzie nie było możliwości ukończenia poziomu :(
To nie ma nic wspólnego z HTML5 (poza elementem Canvas) tylko z niestandardową biblioteką WebGL. Swoją drogą, jak MS robił własny internet z własnymi standardami, to skończyło się to bardzo źle (i dla PR microsoftu i dla webmasterów), a jak robi to ktoś inny (np Google bardzo lansuje WebGL) to nagle jest to ok?
Komentarze (114)
najlepsze
Jako gra? Daj pan spokój, w starego wipeouta z psx gra się lepiej... Za czułe sterowanie tu jest
"The game said I made it to the Hall Of Fame, so why don't I see myself up there?
HexGL and its website are running on a low-spec'd shared server (I'm only a student remember?), so in order to save resources, the ladder is updated only once per page load. This means that all you have to do is hit F5 ;)"
Nie rozumiem tez co masz do W3 http://www.w3.org/Consortium/Member/List