Jestem właścicielem pewnej witryny i dzisiaj doznałem szoku. Okazało się, że moja strona została oznaczona jako niebezpieczna. Po sprawdzeniu w google webmaster tools dowiedziałem się, że kod sieci reklamej ecpm.pl jest potencjalnie niebezpieczny. Ten sam kod jest już na mojej stronie od paru miesięcy i nigdy nie był niebezpieczny, a tutaj nagle dzisiaj stał się. Oczywiście na mojej witrynie diametralnie spadł ruch. Jak dla mnie jest to bardzo brudna zagrywka ze strony google, który już wcześniej wykończył w taki sposób cpmprofit, a teraz bierze się za ecpm. Czy chodzi o to, że są oni bezpośrednią konkurencją dla google przy zarabianiu na reklamach? Przypomina mi sie sytuacja ze zbanowanie nokaut.pl, ceneo.pl i skapiec.pl w wynikach wyszukiwania. Plotki głosiły, że google ma otworzyć własną porównywarkę. Jak na razie jeszcze jej nie ma, ale kto wie co będzie za parę miesięcy.
Komentarze (10)
najlepsze
Reklamy w tego typu sieciach reklamowych to śmieciowe reklamy - nie wiem jak ecpm, ale cpmprofit miało głównie reklamy wyłudzające kasę z SMS-ów.
2. Google nie ,,wykończyło" cpmprofit - właściciel zrezygnował z tej formy usług, na rzecz bardziej "poważnej"
chyba żartujesz, wykorzystują swoją przewagę aby udupić konkurencyjne firmy
Nie jestem fanboyem MS, ale ostatnio starają się podejmować dobre kroki. Niedługo wyjdzie aplikacja SkyDrive na Androida.