Filmowa prezentacja najnowszego pojazdu produkowanego przez bydgoską PESA - spalinowy LINK wyprodukowany na zamówienie kolei czeskich CD. Robi wrażenie.
Kolejne prototypy z PESY? Chyba bardziej się przykładają do produktów dla zagranicy, jednak zaczęli by w końcu produkować tabor kolejowy w trochę większych seriach niż teraz.
Mogliby tylko przestać montować te @#@!owe, plastikowe, niebieskie fotele. Jeździłem bardzo często przewozami regionalnymi, które były właśnie wyposażone w kolejki od PESA'y. Na moje te fotele są cholernie niewygodne. Do tego w upalne dni plecy bankowo mokre bo ta wykładzina, którą to jest obite, czy sama konstrukcja tych foteli w ogóle nie przepuszcza powietrza. Jak dochodziły do tego tłumy, a zdarzało się to całkiem często, to była masakra na czymś takim podróżować.
Zarówno ZNTK Bydgoszcz jak i KZŁ Bydgoszcz upadały kilkanaście lat temu. Teraz możemy patrzeć na śmigające Swing'i po Warszawie czy Gdańsku... i oglądać nowoczesne kasetony informacyjne na dworcach i lotniskach...
Żeby było śmieszniej to po Bydgoszczy jeżdżą regularnie 1-2 tramwaje PESY [wersje jeszcze nie nazywane Swing] i nadal nie ma porządnej informacji na przystankach...
Mam taka nadzieje bracie, ale obawiam sie ze ktos wymysli ze taniej bedzie kupic z chin takie wagoniki niz angazowac w to czas, ludzi i zajefiaste pieniadze.
Komentarze (44)
najlepsze
jakie zamówienia takie serie, dobrze że chociaż mamy własne pociągi, bo na auta nie ma co liczyć...
Żeby było śmieszniej to po Bydgoszczy jeżdżą regularnie 1-2 tramwaje PESY [wersje jeszcze nie nazywane Swing] i nadal nie ma porządnej informacji na przystankach...
@jacek1982:
Koleje Dolnośląskie i Koleje Wielkopolskie mają kilkanaście (-dziesiąt?) szynobusów spalinowych od PESY.