Moralność Kalego. Jak ja się spóźnię z zapłaceniem rachunku dwa tygodnie to jest ok, ale jak pracodawca przeleje mi wypłatę dwa tygodnie później to najlepiej od razu z nim na pal bo w końcu "jak on śmiał?", "przecież ja nie mam z czego żyć", etc. Moim zdaniem pracodawca gościa powinien poklepać go po ramieniu i powiedzieć "Wiesz, pracujesz już u mnie 10 lat. Wypłatę wyślę Ci przelewem 24. zamiast 10.
Przenioslem rodzine do play z t mobile i nagle okazalo sie 80 gr niedoplaty za fakture z 2010 roku. Na pytanie dlaczego dopierp teraz sie o to upominaja nie potrafili odpowiedziec. Wiadomo ze trzeba byc na czysto ale mogli to zrobic 2 lata temu...
Ja mam niestety wrażenie, że ból takich sytuacji polega na tym, że nie ma "tego lepszego operatora", do którego można by przejść. Ja korzystam z usług Orange i też mógłbym napisać, jak ta firma próbowała mnie wydymać, i podejrzewam, że użytkownicy Playa, Heyi i innych też mogliby dodać coś od siebie.
Oczywiście mam nadzieję, że się mylę, i jest w Polsce jakiś operator, którego klienci nie mają powodów do narzekania.
Miałem okazję pracować u jednego z "providerów". Odnośnie tego, że stali klienci są traktowani gorzej od nowych wynika niestety z tego, że firmy są prowadzone przez "marketingowców". Na papierze lepiej wyglądają statystyki typu "dzięki takiej, a takiej kampanii zdobyliśmy iluś tam nowych klientów". Jakoś na "górze" nikt nie chce dostrzec, że w tym samym czasie co trwa promocja odchodzi tyle samo klientów co odchodzi. Zresztą ta sytuacja jest wszystkim na rękę -
Nie wierze w ani jedno slowo z tego tekstu:) jestem juz prawie 10 lat w orange i nie wyobrazam sobie niczego wiecej jak spamowania od nich smsami i telefonami w razie gdybym zrywal umowe.
Po zastanowieniu sie swierdzam, ze jednak wierze. Wszystko mozliwe z tymi operatorami. Przypomniala mi sie pewna sprawa z przeszlosci, ktora mnie sklonila do szybkiej zmiany decyzji;)
Ja się żegnam z dniem 30 maja z siecią Play, nie chcieli dać mi telefonu który bym chciał w rozsądnej cenie po 4 latach wzorowego opłacania faktur, to nie. Ale sieć mimo wszystko w porządku, na razie pozostaję przy karcie, bo nic lepszego stałym i wzorowym abonentom nie są w stanie zaproponować.
Na lojalność konsumencką trzeba sobie zapracować. Jak dotąd nie udało się to, w moim przypadku, żadnemu telekomowi ani dostawcy internetu. Dopóki nowi klienci będą traktowani lepiej niż Ci, którzy chcą kontynuować współpracę - będę po prostu korzystał z bardziej atrakcyjnej oferty. I innym też tak radzę.
Komentarze (146)
najlepsze
Oczywiście mam nadzieję, że się mylę, i jest w Polsce jakiś operator, którego klienci nie mają powodów do narzekania.
@GxZas: Płonna to nadzieja.
Po zastanowieniu sie swierdzam, ze jednak wierze. Wszystko mozliwe z tymi operatorami. Przypomniala mi sie pewna sprawa z przeszlosci, ktora mnie sklonila do szybkiej zmiany decyzji;)