@OrzechowyDzem: tak. Czy ta klima dziala, to juz inna kwestia;)
Taka betke kupisz jeszcze taniej. Ludzie sie tego pozbywaja za grosze, bo najczesciej juz nie sa w stanie przejsc MOT a naprawa w realiach UK jest nieoplacalna. Ja takich juz nawet nie rozbieram tylko wyciagam alu, lampy, inne drobiazgy i w calosci na zlom. Mialem kilka takich rozebranych i nie bylo zapotrzebowania na zadne praktycznie czesci.
@benzdriver: Ja bym na pewno bawił się w dawców. To nie ulega wątpliwości. Pytanie czy trudne (w zasadzie kosztowne) jest machnięcie przekładki w e30? Kupić gotowy projekt to nie sztuka. Sztuką taki zbudować.
@OrzechowyDzem: Ale co chcesz przekladac? Taka becia cabrio z tego ogloszenia co Ci wyslalem to furka na weekendy do przejazdzek z rozowym paskiem. Ja tak traktuje mojego SEC - to nie jest fura do ciorania na codzien. Wiec po co kombinowac jakas przekladke? Od stycznia po legalu go sobie zarejestrujesz, przelozysz tylko lampy i klopot z glowy. I bedziesz mial slicznego, mlodego klasyka na wozonko:)))
Marzę o e30 niekoniecznie cabrio, ale chyba się spóźniłem o jakieś 5 lat, bo teraz kupić nie-szrota za mniej niż 8k to cud :(
Taka betke kupisz jeszcze taniej. Ludzie sie tego pozbywaja za grosze, bo najczesciej juz nie sa w stanie przejsc MOT a naprawa w realiach UK jest nieoplacalna. Ja takich juz nawet nie rozbieram tylko wyciagam alu, lampy, inne drobiazgy i w calosci na zlom. Mialem kilka takich rozebranych i nie bylo zapotrzebowania na zadne praktycznie czesci.
Ci co maja takie samochody
"mojego SEC"? tzn.? :)