Wpis z mikrobloga

@pieczarrra: No ja wiem, że miała być to odpowiedź na styl kampanii i ofertę Nju mobile, ale jest to rzeczywiście żałosne. Ten ziemniak od Nju może nie był szczytem humoru, ale w porównaniu z tym naprawdę się broni, a reklamy miał nawet śmiesznawe.
  • Odpowiedz
@pieczarrra: Pracowałem w Plusie jako przedstawiciel od prepaidu jeszcze jakiś miesiąc temu. Byłem na konferencji związanej z prezentacja tej nowej marki jako Plush. Wszyscy, dosłownie wszyscy przedstawiciele byli zażenowani tym pomysłem. Tylko cały dział marketingu był przekonany, że stworzyli coś nowego i naprawdę zajebistego, co podkreślali na każdym kroku. I na nic były nasze uwagi. Bo jak z taką kampania reklamowa iść do prezesa jakiejś hurtowni.
  • Odpowiedz
@pieczarrra: @mindheist: Kampania lepsza niż niejedna od różowego operatora z irytującą melodyjką, na dodatek nie irytuje tak jak "Żanet Kaleta". Mi się podoba bardziej niż żółty ziemniak z NJU.
  • Odpowiedz
@tony_soprano: Śmieszne ;) Są reklamy które mnie irytują, są takie które mi się podobają - tak jak podobają mi się Play i właśnie Plush. Dziękuję za wycenę wpisu ;)
  • Odpowiedz
@snx: O jeżu. Najgorsze reklamy są z Plusza i Pleja. Pptem irytujące T-Mobile i ciut mniej Orange. Próbują być śmieszni i oryginalni, a to żenua.
  • Odpowiedz