Wpis z mikrobloga

@pieczarrra: a najśmieszniejsze jest to, że oferta Plusha jest całkiem fajna i pasująca do wielu profili dzwonienia, tylko ta gimbusiarska otoczka jest mega odpychająca... Był sobie Simplus, super rozpoznawalna marka, ale nie, musieli skasować i wprowadzić Plus na Kartę (super nazwa bulwo), a teraz jakiegoś Plusha... A Simplus to wiadomo, kojarzył się z tym rysowanym ludzikiem i dorodną panią :-), choć tego pewnie #gimbynieznajo , a stawka teraz wydaje się mało
FrasierCrane - @pieczarrra: a najśmieszniejsze jest to, że oferta Plusha jest całkiem...

źródło: comment_QshM9HH9yezWhxydE7r6KZLtcUKhAkij.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Dafcio:

O jeżu. Najgorsze reklamy są z Plusza i Pleja. Pptem irytujące T-Mobile i ciut mniej Orange. Próbują być śmieszni i oryginalni, a to żenua.


Teraz chyba wszystkie reklamy operatorów są żenujące (przynajmniej jak ostatnio telewizje widziałem). Jak dla mnie to zamiast się prześcigać w kretyńskich reklamach, mogli by poprawić jakość połączeń.
  • Odpowiedz
@pieczarrra: Serce i Rozum się przyjęli, więc szacuję jeszcze jakieś 5 lat spamowania takimi niedorozwiniętymi, marketingowymi postaciami, na siłę kreowanymi na "HAHA ALE ŚMIESZNE M.E.M.-y PRAWDA CHLOPAKI???? XDDD", zanim marketingowcy uznają, że to nie jest już rewolucyjny i świeży pomysł.
  • Odpowiedz