Wpis z mikrobloga

@rzet: Napisz sobie na początek najprostszy program który będzie tworzył kwadraciki w różnych kolorach i wymiarach odpowiadających zastosowaniu i liczbie mieszkańców danego "okręgu", dane np podawane z palca, potem możesz robić drogi (na zasadzie czarnego prostokącika) - wtedy już algorytm musi być dopracowany by one nie budowały się byle gdzie a tam gdzie jest dużo mieszkańców. Mieszkańcy będą mogli się przemieszczać tam gdzie jest więcej kwadracików mieszkalnych, usługowych i jednocześnie przemysłowych.
@sylwke3100: wolałbym pisać coś w gotowym środowisku. Nie lubię się rozdrabniać nad interfacem i wymyślać na nowo koła.

Na studiach miałem OPNET Modeller do symulacji sieci IP/OSI.

Grafika rodem z windows 3.11, ale w środku mogłem sobie zaprojektować Finite State Machine, algorytmy czy też protokoły przesyłu danych (chyba C++), a potem budować z tego sprzęt, potem sieć, a na końcu robić symulacje.

Taki mega kombajn gdzie można nauczyć się czegoś ciekawego