Aktywne Wpisy

Van-der-Ledre +92
Jestem wdzięczny komukolwiek, kto stworzył cudo zwane automatem. Pamiętam katorgi na jazdach tymi gównianymi kiami, bieg taki, sraki, jechać to nie chciało pod górkę nawet za dobrze.
Ja nie mam podzielności uwagi, skupiam się nad jedną czynnością, czyli prowadzeniem auta by nikomu ani sobie krzywdy nie zrobić. A zabawa jakąś wajchą średniowieczną mi się nie widzi. I od kiedy kupiłem sobie samochód, to polubiłem jeździć, teraz to czysta przyjemność. Nigdy nie zgaśnie,
Ja nie mam podzielności uwagi, skupiam się nad jedną czynnością, czyli prowadzeniem auta by nikomu ani sobie krzywdy nie zrobić. A zabawa jakąś wajchą średniowieczną mi się nie widzi. I od kiedy kupiłem sobie samochód, to polubiłem jeździć, teraz to czysta przyjemność. Nigdy nie zgaśnie,

JanRouterTrzeci +12





Chcę, żeby to był billboard, i żeby był widoczny tylko w przypadku jeżeli jego środek będzie widoczny (wtedy żeby był widoczny cały, żeby był narysowany przed całą resztą), a w przypadku jeżeli środek nie będzie widoczny (coś będzie go zasłaniać) to żeby nie było go w ogóle.
Chciałbym zrobić coś w rodzaju błysku przy eksplozji.
EDIT: Coś w rodzaju shadera "flare" ale żeby po przesłonięciu przez inny obiekt nie było go widać
#unity3d #gamedev
2. Plane dajesz na nową warstwę, kamerę która widzi tylko tę warstwę i ustawiasz nową kamerę w ostatniej kolejności do renderowania. (wtedy będzie na wierzchu)
1 - wiem że to można tak zrobić, ale musi być jakiś ładniejszy sposób na to, robienie linecastów to już ostateczność
2 - w 3d to też działa?
taguj #blisherkodzi ;p