Wpis z mikrobloga

#ios #unity3d #unity #gamedev

Siema

Mój pierwszy wpis na mikro, nie wiem do końca jak to działa ale mam pytanie i mam nadzieję że dobrze zadaję i że ktoś pomoże.

majstruję sobie jakąś tam gierkę w Unity. Robię ją pierwotnie na androida i na androidzie też testuję. Docelowo grę planuję wypuścić też na ajfony i inne japka, ale w kwestii iOS jestem kompletnie zielony. I tu pytanie:

Nie mam żadnego sprzętu japka. Co potrzebuję, żeby móc przetestować i wydać grę na iOS?

Do testowania planowałem kupić iPhona 4 (nie S, bo jest ponoć sporo mocniejszy, a jeśli z optymalizuję grę żeby latała na 4 to i na 4S+ poleci). Czy da się stosunkowo bezinwazyjnie (softwareowo) przetestować grę na iphonie? Chodzi o to że nie wiem czy ten 4 nie będzie jednak za słaby i chcę kupić na necie, żeby mieć możliwość zwrotu 10 dni, przetestować i w razie co oddać i kupić 4S. Na androidzie ogranicza się to do zaznaczenia "aplikacji z nieznanych źródeł" i zainstalowania APK z FTP/SD, potem ewentualnie odinstalowanie. Czy na iPhonie też da się to jakoś w miarę prosto zrobić czy jest to jakaś bardziej skomplikowana, zostawiająca ślady operacja (czyt. uniemożliwiająca zwrot operacja)?