Aktywne Wpisy

Ejber_z_Fyrtla +154
Taka rozkmina mnie naszła przy porannej kawusi.
Nie sądzicie, że na butelkach z alkoholem też powinny być infografiki o szkodliwości? Takie jak znajdują się na paczkach od papierosów.
Do tego dorzucalbym fotki na butelkach obszczanego menela i przemoc domową.
Jakie jest wasze zdanie?
#alkoholizm #uzaleznienia #zdrowie
Nie sądzicie, że na butelkach z alkoholem też powinny być infografiki o szkodliwości? Takie jak znajdują się na paczkach od papierosów.
Do tego dorzucalbym fotki na butelkach obszczanego menela i przemoc domową.
Jakie jest wasze zdanie?
#alkoholizm #uzaleznienia #zdrowie
onomatopeja_ +67
Sobota rano i humor gitówa. Właśnie nadpłaciłem kredyt co skróciło mi okres kredytu o 1/3, luty w pracy zapowiada się największą wypłatą w obecnej firmie do tej pory, mimo 35 lat, mam życiową formę na siłowni, porobiłem sobie w tym roku wszystkie badania jakie tylko mogłem, wszystko w normie, lekarz stwierdził że jestem chodzącym okazem zdrowia, od środy tydzień urlopu i wyjazd z przyjaciółmi na gruby balet, wpadł bonusik od pisowych śmieci





Siema
Mój pierwszy wpis na mikro, nie wiem do końca jak to działa ale mam pytanie i mam nadzieję że dobrze zadaję i że ktoś pomoże.
majstruję sobie jakąś tam gierkę w Unity. Robię ją pierwotnie na androida i na androidzie też testuję. Docelowo grę planuję wypuścić też na ajfony i inne japka, ale w kwestii iOS jestem kompletnie zielony. I tu pytanie:
Nie mam żadnego sprzętu japka. Co potrzebuję, żeby móc przetestować i wydać grę na iOS?
Do testowania planowałem kupić iPhona 4 (nie S, bo jest ponoć sporo mocniejszy, a jeśli z optymalizuję grę żeby latała na 4 to i na 4S+ poleci). Czy da się stosunkowo bezinwazyjnie (softwareowo) przetestować grę na iphonie? Chodzi o to że nie wiem czy ten 4 nie będzie jednak za słaby i chcę kupić na necie, żeby mieć możliwość zwrotu 10 dni, przetestować i w razie co oddać i kupić 4S. Na androidzie ogranicza się to do zaznaczenia "aplikacji z nieznanych źródeł" i zainstalowania APK z FTP/SD, potem ewentualnie odinstalowanie. Czy na iPhonie też da się to jakoś w miarę prosto zrobić czy jest to jakaś bardziej skomplikowana, zostawiająca ślady operacja (czyt. uniemożliwiająca zwrot operacja)?
A druga sprawa to komputer. AFAIK żeby coś pchnąć na iOS w markecie trzeba mieć MACa. Coś tam czytałem że ludzie kombinują z hackintoshami, ale to już wolę kupić jakiegoś używanego lapa na necie i spokojnie sobie działać. I pytanie jaki komputer muszę kupić? Czy są jakieś wymagania? Np. system musi być odpowiednio wysoki a odpowiednio wysoki system chodzi na odpowiednio nowym sprzęcie? Czy wystarczy "apple 486" który aby uruchomił przeglądarkę/czy tam program do marketu jeśli jest jakiś dedykowany i też będzie latało? Poza tym coś tam mi się obiło o uszy jak przeglądałem aukcje z różnymi MACami że jest jakiś Apple ID czy coś. Nie wiem co to i po co ale zauważyłem że niektórzy piszą że JEST ten ID (nie wie, aktywny czy że wogóle jest). I pytanie czy potrzebny mi jest ten ID? Czy zwracać na to uwagę przy kupnie? Jeśli jest on potrzebny a na aukcji jest napisane że go nie ma/jest nie aktywny to czy da się go zdobyć/kupić/aktywować mimo to?
Eksperci, pomóżcie :D Jak już będę milionerem od sprzedanej gry na iOS to stawiam flachę ;)
iOS: requires iOS 4.3 or later
więc jeszcze mam dłuugo zapasu zanim przestaną wspierać iOS7 (czy tam jaka była wersja przed 8).
Czemu powinienem mieć to na uwadze z mojej perspektywy? Sprzęt appla potrzebny mi tylko żeby:
1. przeportować grę zrobioną na Androida na iOS
2. wydać tą grę na App Store
Na takie wymagania wersja iOS czy MacOS ma
Możesz mieć bugi które będą tylko i wyłącznie na iOS 8, wtedy będziesz miał problem z poprawianiem buga bez sprzętu który obsłuży taki os :)