Wpis z mikrobloga

Jakiś czas temu zabrałem się rekreacyjnie za generator map. Po kilku nieudanych próbach całość zaczęła nabierać kształtów. Za namową @Maav bedę wrzucał mniej lub bardziej regularnie postępy pod #wildcode. Jak będzie czas i chęci wynik posłuży przy grze w unity. Na dzień dzisiejszy pozwala na wygenerowanie mapy z kilkoma parametrami. Póki co próbuję wymyśleć sensowny algorytm do generowania rzek (Aktualnie bierze pod uwagę wysokość) i tworzenie rzecznych dolin. Całość generuje się za pomocą szumu Perlina. Dorzucam screen. Różowym kolorem reprezentowane są moje lewe rzeki Enjoy

#programowanie #csharp
Lynx366 - Jakiś czas temu zabrałem się rekreacyjnie za generator map. Po kilku nieuda...

źródło: comment_cHsyygIZcrX9CVvEcdz812PCfSGY8YFm.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz