Aktywne Wpisy
njdnsjdnjs +141
Wszystkiego najlepszego dla mnie (・へ・)
źródło: dea162694f88b975dde42e7deeb95079df9ae14a5d45de7333d69b2dda14fc3c_1
Pobierz
Pandillero +1
W tym poście wymieniamy wszystkie niepopularne, nieoczywiste i być może niedoceniane składniki do #jajecznica, ja zaczynam
- kurki
- awokado
- śmietana
#jajka #jedzenie #gotujzwykopem #sniadanie
- kurki
- awokado
- śmietana
#jajka #jedzenie #gotujzwykopem #sniadanie

Tak zawsze się zastanawiam czemu jest taki pocisk po Arduino, w czym takie mini pro (u majfrienda taniej jak atmega w lokalnym sklepie) jest gorsze od czystej atmegi? Mamy gotową małej wielkości płytkę z wyjściami wszystkich pinów bardo wygodną do korzystania. Co z tego że korzystam z Arduino IDE? Bo co bo to prosty język? Chyba właśnie chodzi o to aby korzystać z różnych wynalazków aby było łatwiej. Moim zdaniem porównywanie arduino do ARMów (bo army to jedynie prawilne procki) to parodia.
JAKI JA JESTEM HARDKOR I KOZAK PROGRAMISTA I ELEKTRONIK KORZYSTAM Z ARM, ROZUMIECIE ARM A NIE JAKIEŚ TANIE ARDUINO, CO Z TEGO ŻE POTRZEBUJE TYLKO ZROBIĆ PROSTY KONTROLER DO CZUJNIKA TEMPERATURY I LCD.
Moim zdaniem to parodia wmawianie komuś żeby przesiadł się na "prawdziwe" procki jak robi swoje projekty tylko z pasji, a i tak nie wykorzystuje 50% możliwości zwykłej atmegi. Jak ktoś widzi że już mu nie wystarcza zwykły AVR to raczej zgłębi się w temat i zacznie korzystać z ARMów i nie trzeba mu wmawiać że żeby zrobić prawilnie mrugającego leda na pinie 13 ( ͡° ͜ʖ ͡°) to trzeba korzystać z ARMu.
A więc:
Nie no, sory. Ja tego nie rozumiem.
Albo - potrzebuje np. termometr, to się doktoryzuję z metodologii pomiaru temperatury, wybieram sposób pomiaru dostosowany do zakresu temperatur które chce mierzyć i spodziewanej dokładności (np dallasowy 1wire, albo termoparę + analogową obróbkę sygnału z niej itd), doktoryzuję się jak to rozgryźć by
@janek_kos: Dobrze, że dodałeś uśmieszek bo już myślałem że to na poważnie napisałeś.