Aktywne Wpisy

Veillo +321

#pracbaza
Mam takiego kumpla co ma w korpo 4k na łapę a jego baba dostała pracę w przychodni w jakimś laboratorium i też ma z 4, wszystkim dookoła się chwali, że ile oni to nie zarabiają, często wylatuje z tekstami że jego to zarabia wypłatę moja 3 miesięczna xD, nie chwaląc się dawno przekroczyłem w korpo bariere 10k i biznes generuje conajmniej drugie tyle, jeżdżę starym audi(jest zrobione i fajnie jeździ) mieszkam
Mam takiego kumpla co ma w korpo 4k na łapę a jego baba dostała pracę w przychodni w jakimś laboratorium i też ma z 4, wszystkim dookoła się chwali, że ile oni to nie zarabiają, często wylatuje z tekstami że jego to zarabia wypłatę moja 3 miesięczna xD, nie chwaląc się dawno przekroczyłem w korpo bariere 10k i biznes generuje conajmniej drugie tyle, jeżdżę starym audi(jest zrobione i fajnie jeździ) mieszkam





rigidbody.velocity =Vector3.zero;
rigidbody.angularVelocity = Vector3.zero;
zatrzymuje mi gwałtownie. Kombinowałem z time.deltatime ale nic ciekawego mi nie wyszło. Pomóżcie :D
#gamedev
@blamedrop: Próbowałem tego to obiekt owszem zatrzymywał się ale nie do zera tylko wpadał w drgania
Tzn. jak wartość będzie już bardzo mała (określisz sobie jak bardzo) to wtedy przechodzi od razu na Vector3.zero