Aktywne Wpisy
Kopyto96 +392
Ten typ to fenomen xD Wrzuca kilkanaście filmów w miesiącu, za każde lekko ponad milion wyświetleń, zbija pewnie grube siano przy takiej ilości i monetyzacji, a po prostu recenzuje obiektywnie żarcie. I to z reguły takie proste żarcie. I to jest proszę Państwa NISZA. On się w nią wbił.
Tak, nisza, bo po prostu każdy już się zdążył sprzedać i jeździ wypolerować berło za hajs xD Czyli nagrać, jakie to super jedzenie
Tak, nisza, bo po prostu każdy już się zdążył sprzedać i jeździ wypolerować berło za hajs xD Czyli nagrać, jakie to super jedzenie
źródło: 1d75bdf4-9130-463d-8747-bd6bf9098c41
PobierzZawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.




Od jakiegoś czasu wrzucam pod #gamedev różne małe gry, nad którymi pracowałem: Red Green Blue, Impossible Worlds, Doge Moon Mission, inne projekty na http://infunity.pl/ .
#oswiadczenie :
Stwierdziłem, że najwyższy czas wziąć się za projekt w odrobinę większej skali, a proces powstawania gry będę relacjonował pod tagiem #lukzdev.
#gra :
Chciałbym wrócić do projektu RoboRunner stworzonego podczas compo http://youtu.be/ZB0tqE99Tqw w nieco zmienionej koncepcji.
- hardcorowy platformer mocno czerpiący z gry Super Meat Boy (SMB na mobile zapowiedzieli kilka dni temu (╯︵╰,))
- przeznaczony na urządzenia mobilne – głównie #android (niewykluczona jest również wersja na PC)
- w odróżnieniu od pierwotnej wersji skupię się na trybie dla jednego gracza
#programowanie :
Gra powstaje w oparciu o bibliotekę #libgdx, w której mam już odrobinę doświadczenia więc zdecydowanie nie będzie to relacja od zera (dla ścisłości, w gamedev bawię się około 2 lata). W odróżnieniu od poprzednich projektów w tym wykorzystuję entity system – Ashley. Jest to moja pierwsza styczność z tego typu frameworkiem więc projekt komponentów i systemów głównie opieram na demie Super Jumper przeniesionym na Ashley.
Co już jest gotowe:
Prace zacząłem parę tygodni temu ale przerwałem ze względu na compo Ludum Dare i grę Red Green Blue. Obecnie mam gotowe wczytywanie mapy z Tiled oraz fizykę opartą na Box2D.
Dzisiaj pracowałem nad skakaniem gracza. Co z tego wyszło możecie zobaczyć na gifie. Liczę na wasz feedback ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: comment_YgFwH7JTXzF2lPhhPCfpKeRUCStDyIRj.jpg
PobierzFajnie to wyglada. Jak rozwiazales teksturowanie?
Wszystkie kafle i obiekty mapy są spakowane w jednym atlasie tekstur, a polecenia rysowania są batchowane.
Nie przewiduję w tym projekcie na szczęście
Komentarz usunięty przez autora
Jedyną zaletą jest przyspieszanie/spowalnianie, które można bardzo prosto