Wpis z mikrobloga

#unity3d #gamedev

Kurczę, próbuję zrobić czołg, samą mechanikę jazdy może i zrobię, ale nie za bardzo wiem jak zrobić dobrze wyglądające gąsienice, połączyć je hinge jointami i skryptowo jakoś zabezpieczyć żeby nie goniły na boki czy jak? Macie jakieś pomysły?
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@blisher: chyba przesadzasz z ilością detali. :) Jak będziesz każdą część gąsienicy symulował fizycznie z coliderami i rigid bodies, to zajedziesz każde PC i mocy nie zostanie na nic. Weź po prostu jakąś animację odegraj i tyle...
  • Odpowiedz
@blisher: to spore wyzwanie. Bardzo dużo ruszających się elementów. Na pewno nie robiłbym tego używając coliderów i fizyki. Jak ja bym to zrobił:

- animacja obracającej się gąsienicy na kołach ze stałymi "płytkami",

- dodatkowo same płytki pokrywające się z animacją w trakcie jazdy po równym
  • Odpowiedz