Wpis z mikrobloga

Mirki, wracam do #visherdev, bo ciężko idzie bez Waszych przydatnych opinii :)

Teraz zajmuję się trochę inną grą niż wcześniej, tamtą skończę kiedy indziej. Obecna jest tworzona na podstawie flashowej gry Flight:

http://www.flightflashgame.com/flight-flash-game.html

jednak u mnie z inną mechaniką, zwykłymi samolotami, innym systemem rozgrywki. No, i na Androida :)

Na razie na prezentacji jest przedstawiony projekt menu i fizyka lotu. Mechanika gry:

a) W grze będzie kilka sezonów.

b) Każdy sezon to inny, z góry ustalony samolot i krajobraz po którym będzie się latać. Sezon trwa określoną liczbę dni, np. 7. Każdy dzień to kolejny lot. Podczas lotu gracz zdobywa pieniądze. Co każdy dzień samolot można rozwijać, zmieniać jego wygląd. Im więcej w ciągu tych przykładowych 7 dni przelecisz, tym leszy wynik masz za dany sezon, a każdy sezon oddzielnie liczy się w kwalifikacji ogólnej graczy.

c) Jeżeli gracz będzie chciał poprawić wynik sezonu, zaczyna go od nowa i musi przejść wszystkie 7 dni od początku. Istotne jest to, aby każdy dzień był dobry, gdyż większe pieniądze zdobyte w 1 dniu pozwolą lepiej rozwinąć samolot i zarobić więcej w drugim poziomie, i tak dalej.

W grze dodatkowo będzie spory nacisk na rywalizację między graczami opartą o Google Play Leaderboards.

Teraz zajmuję się samym lotem samolotu - czyli zrobić tak, aby poprzez odpowiednie manewrowanie można było zdobywać więcej $$ i lecieć dalej.

Pytanie do Was - co o tym sądzicie, jak oceniacie obecne grafiki (no może bez tego podłoża co jest obecnie :p)? Poniżej demo.

Zawołam jeszcze tych, co pomagali mi z fizyką lotu: @prykpryk, @krzysiulek - dzięki Wam i kilku opracowaniach ten samolot lata jak trzeba :)

#gamedev #programowanie #java #libgdx #android #gry #gryandroid #lotnictwo #samoloty
Visher - Mirki, wracam do #visherdev, bo ciężko idzie bez Waszych przydatnych opinii ...
  • 8
@jasiek13: ShapeRenderer plus CatmullRomSpline do wygładzania (tworzę listę punktów przez które przelatywał samolot, robię z nich linie, a następnie wygładzam za pomocą w/w klasy - ona daje w efekcie też listę linii, ale są krótsze i krzywa z nich jest wygładzona). Ale ogółem mam to źle skonfigurowane i widać artefakty :p