Wpis z mikrobloga

@Pustulka: Serwisuję laptopy cały czas. Wczoraj mnie 3 opuściły w przedziale cenowym 2000-4000zł, które sprzedane były nie dłużej niż rok temu. Edit: Acery oczywiście :)
  • Odpowiedz
@Pustulka: Ale nie robię ich jako serwis gwarancyjny :) Przynoszą zwykle 2-3 miesiące po gwarancji albo w trakcie często. Obecnie serwisuje tylko laptopki ludziom, którym to robiłem częściej dawniej bo już nie prowadzę w tym zakresie działalności. Ludzie przynoszą ok. 50% Acer i ze 30% HP. Co więcej kiedy odwiedzam inne serwisy (głównie pogwarancyjne) to jest dokładnie to samo. Do tego marki, których właścicielem stał się Acer (np. Packard Bell)
  • Odpowiedz
@Nicrame:

Ale niestety już teraz wszyscy zaczynają wykonywać gorsze laptopy względem poprzednich generacji, wszyscy oszczędzają Dell, Lenovo, Asus itd. ale niestety nic lepszego w podanych przedział znaleźć nie można. Wymienione dwa Acery i proboki oraz elitebooki od HP i tak są troszkę lepsze niż konkurencja w danym przedziale.
  • Odpowiedz
@Pustulka: Sa lepsze cenowo kosztem jakości przecież, a nie dlatego że producent tak chciał. To prawda, że nawet Dell-e dzisiejsze są gorsze (nie wiem czy widziałeś efekt "ghost" na matrycach ich modeli biznesowych, nie wiem kto im teraz robi kontrole jakości:S), to samo Lenovo czy Toshiba. Ale mimo wszystko wypadają lepiej w porównaniu do ww. Zawsze są Getac i Panasonic Toughbook :)
  • Odpowiedz
@Nicrame:

Sa lepsze cenowo kosztem jakości przecież, a nie dlatego że producent tak chciał.


Zaproponuj tam lepsze propozycje, bo przecież nie jest to ostateczna wersja, ale raczej będzie
  • Odpowiedz