Wpis z mikrobloga

#heheszki #ebay #coolstory

Dwa tygodnie temu wystawiłem przedmiocik na sprzedaż. Z racji iż dawno nie wystawiałem - zablokowano mi konto do czasu weryfikacji. Standardowa procedura. Przyszedł e-mail mówiący, iż aby odblokować muszę zalogować się na konto przez podany URL i wysłać skan dowodu w celu weryfikacji. Trochę mnie to zaniepokoiło, ale po sprawdzeniu zdecydowałem się zweryfikować moje konto. Krok po kroku wysłałem przez formularz załącznik z foto dowodu. I nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie taka oto wiadomość z BOKu ebeja:

"Serdecznie dziękujemy za kontakt z Działem Obsługi Klienta i za przesłanie nam odpowiednich dokumentów.

W przesłanej nam wiadomości znajdowały się załączniki. Ze względów bezpieczeństwa niektóre załączniki wysyłane do nas, zostają automatycznie wykasowywane przez system.

W związku z tym prosimy o ponowne przesłanie wiadomości przez system na adres customerhelp_pl@ebay.com Przepraszam za utrudnienia."

( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz