Aktywne Wpisy
Szumrzeczny +124
Ja #!$%@? ale mnie to #!$%@?, u was w rodzinie też jest taka dzicz?
Przyjechała sobie do dziadków jakaś tam trochę dalsza rodzinka (oczywiście standardowo bez żadnej zapowiedzi, ale z tym to tam #!$%@?, jak im to nie przeszkadza, nie moja sprawa) i #!$%@? babka jak zwykle prowadza ich jak jakieś bydło po całym domu, #!$%@? się z nimi bez żadnego nawet głupiego pukania do mojego pokoju, do siostry pokoju i te
Przyjechała sobie do dziadków jakaś tam trochę dalsza rodzinka (oczywiście standardowo bez żadnej zapowiedzi, ale z tym to tam #!$%@?, jak im to nie przeszkadza, nie moja sprawa) i #!$%@? babka jak zwykle prowadza ich jak jakieś bydło po całym domu, #!$%@? się z nimi bez żadnego nawet głupiego pukania do mojego pokoju, do siostry pokoju i te
staryalkus +20
wróciłem dziś z trasy, rozmawiałem ze swoim szefem i powiedziałem mu, że postanowiłem się zwolnić. Umówiliśmy się, że popracuję jeszcze do końca maja więc jutro jadę złożyć wypowiedzenie:
- Jedno, za porozumieniem stron z datą 31 maja
- Drugie, gdyby miał jakieś problemy z tym pierwszym, normalne wypowiedzenie umowy z dwutygodniowym okresem wypowiedzenia
Zobaczę co na to powie, z takich głównych powodów mojej decyzji to 1. system pracy, czyli kółka, bo wracam
- Jedno, za porozumieniem stron z datą 31 maja
- Drugie, gdyby miał jakieś problemy z tym pierwszym, normalne wypowiedzenie umowy z dwutygodniowym okresem wypowiedzenia
Zobaczę co na to powie, z takich głównych powodów mojej decyzji to 1. system pracy, czyli kółka, bo wracam
(x,y)
16.550003,-6.7000017;
16.450003,-2.8500009;
12.300003,-0.75000095;
10.050004,-3.9500017;
9.250002,-6.8500023
dostaję listę liczb:
2, 3, 4, 4, 0, 1, 1, 2, 4
Co te liczby znaczą? Ewentualnie proszę o link do tekstu, który mi to wyjaśni.
@fuuYeah: link
Kod w libgdx:
PolygonRegion pr = new PolygonRegion(
new TextureRegion(Assets.sand_texture),
vertices,
triangles.toArray()
);
renderer.draw(pr, 0, 0, 200, 200);
gdzie dane które tam podaję to:
Vertices: 165.50003,-67.000015; 164.50003,-28.500008; 123.00003,-7.5000095; 100.50004,-39.500015; 92.500015,-68.50002; //tu pomnożyłem *10 x i y żeby było większe
Triangles: 2, 3, 4, 4,
PolygonRegion pr = new PolygonRegion(
new TextureRegion(Assets.sand_texture),
new float[] {165.50003f,-67.000015f, 164.50003f,-28.500008f, 123.00003f,-7.5000095f, 100.50004f,-39.500015f, 92.500015f,-68.50002f},
new short[] {2, 3, 4, 4, 0, 1, 1, 2, 4}
);
renderer.draw(pr, 0, 0, 300, 300);
to jest ok :)