Wpis z mikrobloga

@Kresowiak: Moim zdaniem to ma sens, jeśli blokuje wjazd samochodów, przecież co to za problem dla roweru ominąć taki słupek? no chyba że jeździsz nie patrząc zupełnie na drogę. Podobne słupki są np. na wale miedzeszyńskim w warszawie, i nie przeszkadzają w niczym.
Bez pachołków pewnie by samochody parkowy, a jakoś je trzeba było ustawić, żeby był dojazd do bramy.


@Nirguna: Jak bardzo dzikim krajem musi być Polska, żeby trzeba było ustawiać słupki na środku ścieżki rowerowej, "bo auta będą parkować"? Postawić znak zakazu, jak nie pomoże to walić mandatami do skutku. Takie działanie jest chore, na bank niezgodne z przepisami i gwałci wszelki zdrowy rozsądek. Do mediów z tym!
@maniexx: Wiesz... Jakby postawić na jezdni słupki rozdzielające pasy, "żeby nie wyprzedzali się na zakazie" to byłaby tragedia. Wcale nie trzeba dużo, żeby w taki słupek wyrżnąć. Ludzie mają tendencję do zagapiania się, bo kto by się spodziewał, że Ci taki słupek nagle wyrośnie na prostej drodze. Poza tym obstawiam, że to jest niezgodne z przepisami.
@Sepang: Już nie przesadzaj. Jak jedziesz samochodem i masz przeszkodę to też musisz ominąć. Obojętnie czy to wysepka na środku, jakaś większa dziura czy zaparkowany samochód. Jadąc rowerem też musisz myśleć i patrzeć, gdzie jedziesz, ale niektórzy na DDR czują się bezkarnie i nic ani nikt nie może mnie spowolnić, albo zatrzymać, bo #!$%@? na DDR.

Tego się po prostu nie dało inaczej rozwiązać. Gdyby pachołków nie było to ludzie by
źródło: comment_pwbNxJwTexRuhDexfvyqB2Vvfol0pLYb.jpg
@metaxy: Jakby przesunęli to zaraz by małpy parkowały na DDR, a niedługo potem powstałyby wgłębienia od kół i droga zniszczona. Niestety prawo jazdy w Polsce ma tak dużo debili parkujących gdzie popadnie, że trzeba wszędzie stawiać takie cuda. Zresztą jak już @maniexx wspominał takie rozwiązanie z powodzeniem funkcjonuje np. w Warszawie.
@gato: O dziwo nie w Krk nie miałem jakoś wiele problemów z ludźmi parkującymi na DDR. Góra kilka przypadków, a jeżdżę codziennie przez cały rok.
@gato: Podejrzewam, że 20 cm by i tak wam jeszcze przeszkadzało. A tak jest przynajmniej po równo z jednej i drugiej strony, ale na upartego... jakby było 20 cm więcej miejsca to idę o zakład, że już by ktoś zaparkował.
Jak jedziesz samochodem i masz przeszkodę to też musisz ominąć


@Nirguna: Rozumiem że budowanie od podstaw drogi rowerowej z fabrycznymi przeszkodami to coś normalnego? Serio?

Tego się po prostu nie dało inaczej rozwiązać. Gdyby pachołków nie było to ludzie by tam parkowali, a wzywanie SM czy Policji i czekanie aż usuną samochody to walka z wiatrakami


Owszem, dałoby się - choćby wrzucić tam odpowiednio wyższy krawężnik od strony jezdni z przerwą
@Sepang: Ja nie twierdzę, że to bubel. Szczerze Wam gratuluje nowego odcinka DDR. Szkoda, że tak tego nie postrzegacie. Dalsza dyskusja nie ma sensu. Zapewne jesteś uczestnikiem mas krytycznych, typ rowerzysty, którego nic nie zadowoli. Pozdrawiam, cieszący się jak dziecko z komuną w głowie.
@Nirguna: Nigdy nie byłem na masie krytycznej ani nie jestem wojującym lewakiem-rowerzystą na ostrym kole, ścigającym się z samochodami po głównych arteriach miasta. Po prostu #!$%@? mnie debilizm, bylejakość i samowolka panująca na polu zamówień publicznych. Tym bardziej dziwią mnie próby usprawiedliwienia tego i pocieszania się - czy to naprawdę takie trudne, zbudować normalną ścieżkę bez takich niespodzianek?
Owszem, dałoby się - choćby wrzucić tam odpowiednio wyższy krawężnik od strony jezdni z przerwą na sam wjazd do bramy.


@Sepang: Przecież wjeżdżaliby przez ten wjazd do bramy, gdzie teraz masz słupki, więc krawężnik wzdłuż jezdni dużo nie pomoże. Mentalności kierowców tak łatwo się nie zmieni, niestety na nich działają tylko słupki czy inne przeszkody. Jak już zaczną parkować to nawierzchnia będzie zaraz pełna dołków po kołach.
Jak bardzo dzikim krajem musi być Polska, żeby trzeba było ustawiać słupki na środku ścieżki rowerowej, "bo auta będą parkować"?


@Sepang: Jak chcesz to mogę ci jutro wrzucić zdjęcia, byś mógł zobaczyć jak bardzo dzikim krajem są Niemcy.
@Kresowiak: Ja tu czegoś nie rozumiem, można darować sobie te słupki i zrobić maszynkę do pieniędzy, wystarczy dziennie odholować ze 20 aut. Każdy wie ile kasy taki debil musi wybulić na holowanko. Ale nieeeee, przecież każdy odholowany to jednego wyborcę mniej dla burmistrza/prezydenta miasta. Zaraz przed wyborami na prezydenta Warszawy zakazali całkiem mandatów wystawiać i reagować tylko na zgłoszenia, aby czasem ktoś nie miał złych wspomnień i głosował jak mu lewackie
@Kresowiak: A te słupki tak w ogóle zostały zamontowane na wniosek Oficera Rowerowego - takiego gościa co ma pilnować interesów rowerzystów w Krakowskim ZIKiT. Moim zdaniem to nie jest jeszcze jakieś przewalone. Dalej jest lepszy bubel - w pewnym momencie ścieżka się kończy, zaczyna się chodnik ze zwykłej płyty, który jest zajebiście wąski ale nie na tyle wąski żeby tam nie #!$%@?ć jeszcze takiej szafy z jakimiś kablami czy coś :D
@jakubste: Widziałem. Ja tak jak pisałem - nie jestem przeciwny tym słupkom. Wolałbym, żeby opinia publiczna skupiła się na CPR przed wiaduktami (a konkretnie jego nawierzchni oraz metalowej szafie na chodniku) oraz tym, że można wyrżnąć zahaczając kierownicą o ogrodzenie przy młynach ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@boogi77: o właśnie - i to są faktyczne problemy.

CPR jest spowodowany tym, że im brakło kurde kawałka terenu. I mam wrażenie, że wbrew temu co mówi Migdał zostanie to tak minimum 5 lat :( O czym dobitne świadczy ta zakichana szafa.

Ogrodzenie przy młynach to w ogóle makabra - w projekcie było dalej...