Wpis z mikrobloga

@enjoi auto do jazdy na wypady np nad jęziorko, po mieście, raz na jakieś 2 tyg trasa powiedzmy 300-600 km ogolnie szukam czegoś co przykuwa uwagę i ma tak z 130 koni minimum.
@goten922: Patrzylem na samochody za okolo 16k, dlatego ze uwzgledniam serwis poczatkowy na 2k i instalke lpg. Nie biore pod uwage samochodow ponizej 150KM. To moje typy:

Audi a3 - dobry samochod, dobra jakosc, tanie czesci, fajnie wyglada w srodku i na zewnatrz. Slabe strony to waski wybor silnikow - 1.8t zbyt delikatny do gazu, poza nim tylko diesel. Alternatywa to golf 4 z vr5. Podobno serwis drogi, ale wnioskuje, ze
@enjoi: @goten922:

- Golfa 4 1.8T nie warto kupować.

- Golf 4 2.8 VR6 - świetny silnik, świetna moc, bez kucia 350-400 kuca do osiągnięcia z turbo :)

- jak chcesz coś oszczędnego to pancerwagen 1.9 TDI B5 FL (chociaż dla mnie passaty wyglądają dopiero od 3C [B6] )

- honda civic rdzewieje, usterek jako tako brak, ale za to pali olej jak kazda honda

- skoda citigo zajebiste auto.
@enjoi:

@goten922:

Co do wytrzymałości bmw to powiem w ramach ciekawostki, że spotkałem raz na poboczu typową cebule w e39 2.5 TDS kupiona za 6 tysięcy, auto zaniedbane jak cholera, zero napraw, sprzęgła tam nie było, a i tak się dzielnie trzymało. Przy okazji to przestroga przed tym, że wielu właścicieli BMW tak je traktuje i czasami mam wrażenie, że w lepszym stanie kupie taką z niemiec od turka niż
@Kejran: e34 to troche inna bajka. Tutaj albo dostaniesz wzglednie utrzymana sztuke do dalszego upalania, albo kompletnego trupa od idioty. I to w tej samej cenie. Pomijam egzemplarze za nascie tysiecy, ktore sa wypacykowane, a cena nie bierze sie z powietrza.

I podbijam opinie o polskich bmw. Trzeba szukac z forum, od kogos, kto dbal i jest cala historia samochodu lub z niemiec.

@Stitch: no i tansze na pewno jest.
@Stitch: nie, to w omedze byl silnik z bmw. A #!$%@? sie, bo janusze nie pilnuja napraw i temperatury. Duzo awarii to po prostu przegrzania. Mialy tez problemy z pompa wtryskowa bodajze.