Wpis z mikrobloga

@hakeryk2: trenowanie sztuk walki nie jest przeżyciem duchowym a stricte fizycznym. Każda dyscyplina wymaga konsekwencji jeśli chcesz być coraz lepszy. Judo polecam, trenuję od 9 lat, jak masz pytania to wal śmiało.
@PeaceUN: o to chodzi że nie chcę nikomu wpieprzyc. Chcę osiągnąć satysfakcję z samej rywalizacji oraz samodyscypliny. Umiejętność obrony wpłynie korzystnie na własne poczucie bezpieczenstwa. Nie potrzebuje sztuk walki.by komus #!$%@? i miec z tego satysfakcję.
@PeaceUN: chyba się nie zrozumiemy. Sztuka walki to polaczenie zarowno duchowe jak i fizyczne natomiast krav maga to system walki a to juz cos innego. @sphinxxx: no właśnie nie wiem dlaczego ald judo jakoś mi wpadło pierwsze na myśl. Nie chcialem nigdy czegoś efekciarskiego pokroju capoeiry czy tae kwon do. Jakie możesz mi dac krótkie rady dla poczatkujacego lub ogolnie szukającego dobrego trenera? Kompletnym laikiem.jestem w tym.temacie.
@hakeryk2: ty nie chcesz duchowowsci tylko boisz sie zlapac drugiego czlowieka za fraki - cokolwiek wybierzesz bedziesz musial walczycz przeciwko drugiemu zawodnikowi i to Cie zmieni - i nie chrzan o duchowosci bo jak ktos ma honor i nie bedzie sie pral za byle rozlane piwo to znaczy ze duchowo jest poukladany
@hakeryk2: Najważniejsza rada dla zielonych to: nie bój się upadać, ale to sam doświadczysz na pierwszym treningu ( ͡° ͜ʖ ͡°) Początkującemu trudno jest określić dobrego trenera, bo tego poznaje się w późniejszej fazie gdy wiesz czego oczekujesz, jakie techniki i kombinacje chcesz doskonalić, na czym się skupić itp. Najważniejsze, żeby umiał cię zdopingować do wylewania litrów potu na treningu, bo de facto to jest wyznacznik tego