Wpis z mikrobloga

@Leinnan: za każdym razem będzie lepiej, nie jest źle, tylko coś model drzwi zrąbałeś... zrób na nich "remove duobles" bo coś mi to tak wygląda.
  • Odpowiedz
@Volter: Bo zamiast po ludzku importować twarde krawędzie z Blendera, dałem przeliczenie dla całego wnętrza i normalne są dość dzikie na drzwiach IMO :/
  • Odpowiedz
@Leinnan: Fajnie, że coś robisz ale jeszcze dużo musisz popracować. Kupa błędów zarówno projektowych, jak i stylistycznych. Popracuj przedewszystkim nad oświetleniem i teksturami (mapping miejscami leży i płacze), potem troszkę popraw siatkę (to już nie jest rok 99'), dodaj nieco owalu. No i sam plan korytarzy jest taki se... Nie mam pojęcia na ile jest on odzwierciedlony ale nie przykuwa uwagi (może drzwi na zakończeniach, zamiast ścian sprawiłyby wrażenie bardziej przestronnych).
  • Odpowiedz