Gdzie w Gdańsku mógłbym szukać stażu (pracy raczej nie, bo nie mam doświadczenia) w dziedzinie inżynierii ruchu? Szukając ofert nie znajduje mi nic z Gdańska. Byłbym zainteresowany czymś takim:
@Sieloo: miejskie zaklady autobusowe/tramwajowe. Mozesz zapytac w zarzadzie remontu i konserwacji drog, bo oni sie roznymi naprawami zajmuja i moga Ciebie nakierowac do kogo sie odezwac.
@Sieloo: Też mam ten problem i dokładnie to samo mnie interesuje. Po ok. pół roku poszukiwań złożyłam CV do Rossmanna, ale chyba mnie nie wezmą ze względu na wykształcenie ;_;
Próbowałam wszędzie, od sprintu, przez zdizy, pkp, pks, lotos, scania, ztm, zkm, aż po firmy logistyczne, m.in. schenker, raben dhl, ups i wszystko inne, co na pracuj.pl. Stażu żadnego konstruktywnego nie miałam (przenoszenie papierków), więc nawet nie wpisuję tego do CV, bo wstyd ;_;
@isomalta: I co? Nikt Cię nie chciał? Nikt nie szukał pracowników czy było mało miejsc i wybrali kogoś innego? W sensie szukam przyczyny. Bo w jakiejś Bydgoszczy czy Poznaniu są takie ogłoszenia, a w Trójmieście nic. Dziwne.
@Sieloo: Oh, nie raz byłam na rozmowie, ale niestety tylko na rozmowie, później telefonów nie odbierali. Nie wiem, co było przyczyną, ale stawiam na brak doświadczenia (tylko na jednej z rozmów dało sę wyczuć, że kobiety nie są do końca mile widziane :P). Z kolei na praktyki jestem już za stara. Czekam jeszcze, aż się odezwą z kilku miejsc, gdzie złożyłam dokumenty, jeśli tego nie zrobią, to cóż... Zmywaku witaj
http://www.pracuj.pl/praca/projektant-inzynierii-ruchu-drogowego-poznan,oferta,3426078 - Poznań
http://www.pracuj.pl/oferty/2770901_content.html - Bydgoszcz
#praca #staz #gdansk #transport
@Fibi07:
Chyba będę musiał albo spróbować zawitać w ztm albo tristarze. Tylko, że jakby kogoś szukali, to raczej byłaby jakaś